Monday, March 22, 2010

Tidak sabar menunggu hari bahagia


hihihi.... entry cam rasa tak sabar nak kawen.... aku tak sabar gilos nak attend event yang aku rasa gempak giler babun yang bisa mengalahkan kenduri kawen mawi taw!!!! ni reunion dengan kawan2 sekolah masa diriku dalam era kedarjahan... zaman sekolah rendah la... teruja sangat  sebab dapat banyak feedback yang positif daripada membe2 masa zaman sekolah rendah... 

aku tak sangka dapat jumpa mereka dekat FB... rupa2nya FB yang orang selalu cakap melekakan ni... ada kebaikan sebabnya ramai kawan2 aku masa zaman hingus meleleh sampai tak sapu, aku jumpa balik.... ada yang cun melecun, ada yang ganteng...:p ada yang totally berubah... memang aku rasa cam orang lain....




kredit to sai sebab buat banner nih!!!! comel... comel....



kalau nak cerita pasal zaman sekolah rendah, memang seyes aku cakap.... only 30% je kot aku ingat... memang aku banyak da lupa.... even budak kelas sendiri pown da tak ingat... apa yang aku ingat, aku memang comella masa zaman tu....

yang aku ingat... aku gi sekolah naek basikal warna hijau ada raga depan.... gi la sekolah ramai2 dengan sekutu, geng2 sume... berlumba2 sambil racing.... pagi2 buta membe aku da terpacak depan umah ajak gi sama2.... kalau tak pown, ayah anta naik moto... aku ingat lagi... lepas balik sekolah... mesti singgah kedai mak capik beli kopok lekor... pergghhhh... memang tyme tu sesak giler dengan bau peluh korang yang tak saba nak makan kopok lekor panas sebab takot abis because ramai sangat peminat kopok lekor disitu sambil minum air soya... (owh, korang baca dalam satu nafas!!!) ni feberet aku time sekolah dulu la.....

event ni diorang rancang nak buat hujung tahun ni... lama tuuuuuuuuuu nak tunggu... yela... selalu event yang rancang awal2 mesti tak jadi... takot benda lain je yang jadi... rancang bagai nak rak... las2 putus punah di tengan jambatan.... aku harap semua organizer bersatu hati supaya event ni menjadi dan berjalan dengan lancar dan sukses....:)


*can't wait.... can't wait....

2 comments:

Anonymous said...

waaaaaaaaaaaaa....

jelesnyeeeeeeeeeeee

ble la kwn2 aq nk wt reunion plak, huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

t-ha said...

ak xsabau weyh...heeee~~~
ko arrange la dengan membe ko yg laen... ak pown juz dpt kontek dgn membe kat fb... dpt carik blk kwn2 lame...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...