Sunday, March 28, 2010

My feeling is unpredictable


Recently, my mood become suspicious. I don't know what's wrong with me. Even kadang2 perasaan aku cepat berubah. Dari rasa happy giler cam ayam baru dapat anak tiba2 bertukar kepada bad mood. Aku tak taw kenapa. Aku rasa maybe sebab masalah yang membelenggu jiwa. So, anda2 semua jangan berani2 wat hal dengan aku. Jangan sampai aku sembur korang banyak2.

Exam just around the corner. Yang paling dekat ni, mid sem exam pengurusan industri kimia (PIK). Macam mana aku nak blaja, study, stado kalau perasaan tak tentu hala. Siapa nak tolong belasah aku laju2. Dipersilakan! Dengan rela hati taw tak.

Kadang2 rasa nak lari jauh2 masuk hutan, jadi orang canibal pown takpe. Asalkan jiwa dan raga terasa happy menggila. Bohongla kalau hidup ni sentiasa happy je. Best ke hidup macam tu.

Perasaan macam ni la yang membuatkan selera aku makin membuak2 naik sampai rasa cam nak meletus. Huh! tak suka kot.


*Lalalaalalalaalala~~~~ silala jadi mengong kembali!~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...