Sunday, March 7, 2010

honeymoon to honeystar 1


koranggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!! i'm here.... i'm here..... da balik da..... penat tak penat sangatla sebab banyak tido dalam bas.... membuto je kojo den... hik3.. entry aku taknak kalah...kih3... besh tu.... kira cam gi honeymoon pown ye jugak sebab tido kat hotel korang.... perghhhh.... hotel memang first class... sangat2 selesa even hotel tu nampak cam ceruk je... first tyme datang budak2 ni da tanye... eh, betul ke kat sini nih??? sekali da masuk.... WOW.... :O. 

ni gamba2 before bertolak.... bertolak pown da lambat... yang penting tak tepat waktu lah... bese da tuuuuu....



gamba nih dulu aku nak letak....ahaks~



sume leka tengah tunggu bas


tengok tudung kina sampai rasa nak terbang tuuuu...



owh... da tak terbang da...



jom ecah.... kita posing skalii!!!!!!!


then, kitorang gi ISF... kilang ni terletak dekat dengkil.... dia ada satu lagi cawangan kat port klang... yang tu kilang induk kalau tak silap... kitorang gi sini dulu, before check in hotel...


singkatan dia ISF... 


actually, ni syarikat malaysia mula2... tapi telah diambil alih oleh jepun.... yela, diorang kan takde kelapa sawit... sooo diorang melabur la kat sini... malangnya, masa nak lawat kilang... no picture permitted .... sedey jugakla... tapi takpe, korang memang da banyak tangkap gamba kan....



ada gaya seorang industrilious tak???? eh... ada ke ayat tuh... ahaks



sapa nak beli kelapa sawit... 1 bijik 10 hinggit... mahal ke murah tu??? huhu



ni control macho... wat2 bau bondo alah ni... sebenarnya busuksssss.... yang lagi sebenar2nya, aku baru taw camtula bau kelapa sawit... sian tak aku... even ayah aku da lama bergelumang dengan kelapa sawit pown, aku tak pernah ikut dia, gi kebun kelapa sawit... tak boley weyh... da banyak kali aku mintak nak ikut... ayah aku tak kasi... apakan daya... dia risau kot... den ni pompuan kan... i wish i could be there... kebun kelapa sawit tuuu... i hope 1 day!!!!



sobolah tu sampel minyak yang dikeluarkan oleh syarikat ni.... cam nak curik satu je... jual2...



lepas dengar taklimat yang bosannn.... ngantuk den



  lega perut aku lepas dapat makan kuih karipap 2 bijik, popia 2 bijik, keria 1 bijik tapi kena amik dengan nana... air teh o satu, teh susu satu... hahahaa.... banyakkkkkkk.... da jom balik~


-END OF FIRST DAY-

kang aku sambung untuk entry kedua eh... chowwwww!!!!!

1 comment:

Nur Hakimah Osman said...

bole bgy almt n no tel syarikat ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...