Saturday, March 20, 2010

tetamu tidak diundang


eceli, kalo nak taw dan sebenarnya aku cam takde entry nak post apa harini... lepas tu tiba2 petang tadi dapat idea nak post apa... disebabkan serangan daripada tetamu yang tak masuk beri salam ni... men sergah2 je... aku terus nak post benda ni...

yela... aku tengah khusyuk wat kerja... tiba2 datang... kalo ko ensem takpe jugak... dapatla aku cuci mata... ni da la hitam golap, tak mandi pagi, gigi ko je nampak, taik gigi ntah bape inci ntah.. aku ingat ko datang nak belajar dengan aku ke hape... las2 ko nak nak carik gaduh lak... ape kes!!!! 

aku pown apa lagi... kalo da nak gaduh.. aku set je, memang da tak kesah da spesies aku ke tak... kali ni senjata aku selipar. ko! senjata apa... setakat tunjuk muka yang gerun tu... si MONYET.... aku tak takot... ceit!!!




 ko bajet nak tunjuk terer la eh... boley panjat sini sana... showtime la ni petang2...


ko ingat aku takot! padahal aku memang da gigil kepala lutut time tu... lemah longlai rasa.... seyes weyh... ok! tuka mood marah kepada ketakutan plak... yela, aku da la sorang2 dalam bilik tadi... monyet ni datang je... terus melaung panggil wani... cepat2la wani datang tengok kenapa... mana la taw aku nak bagi jongkong emas ke hape kat dia ke... sorry la wani... tunggu aku kaya dulu...

tapi, si wani ni... bukan nak tolong aku halau... tolong aku jerit je... aku yang tak berani ni... tiba2 lak kena berani... ni sape yang ketakutan ni... ko ke aku?? ahaks~ 

aku pown apa lagi... senjata time tu hanyalah selipar dengan berperisaikan daun pintu... senjata alaf baru nih!!! memang aku syorkan... kalo tak, takkan boley halau punya... monyet degilos nih!! selepas beberapa balingan selipar sampai selipar jamban bersepah2 dalam bilik aku... selipar jamban kak ira jatuh bawah, tak memasal kena jogging turun bawah amik... penat wooo..... oksigen.... oksigen.... ngeeeee



disebabkan wani kesian kat ko... dia bagi makan biskut tiger nak bagi ko lari laju...  supaya orang tak cari ko masuk jail... tapi, demand giler kot boley dia wat dunno... korang taw... boley dia gi belasah amik oren kat  mangsa lain, pandai ko eh! bajet ko nak jaga kulit je, nak makan oren yang ada vitamin c yang boley halang ko dari demam... takpe2... ko memang tricky punya monyetta... 



kalo ada jodoh kita jumpa lagi eh!!! padahal dalam ati da memang tak nak da... aku ingat da takde da serangan monyet ni... sebab da lama tak nampak... mesti korang... (cehhh, korang... cam kawan ko lak tha..:p) da jumpa port baek punya... malangnya datang lagi... sooo, moralnya, aku kena tutupla tingkap petang2... giler sesak kot nafas... haish...



benda comel harini...



alarm clock wani baru dapat guna setelah ko bertungkus lumus nak masukkan bateri tak dapat las2 bila masuk bateri, kuar ayam kokok... ni kalo ko tak bangun pagi jugak ni aku tak taw la...




kak ira bagi.. dia dapat adiah membe kawen... comel2... poyo giler tha benda alah sapu tangan kocik ni pown nak upload... sukati... sukati... sebab dia comel2... ayu2 gitu... hik3



eh2, jap2 ada lagi benda comel aku nak tunjuk... ni lagi comella... 

jeng.. jeng... jeng..



ni dia... ni dia.. comel tak.. comel tak... agak kabur disitu sebab wani kena sorok2 tangkap belakang aku takot dia perasan ada mamarazzi kat situ...heh.. aku terserempak dengan dia masa teman kak ira gi alamanda semalam.. kak ira nak beli hadiah kawen untuk membe dia... kalo la dapat pakwe camni sorang tak pandang lain da... hahahahahaa... demand2... dia pak arab celup mat salleh... memang terbaek punya 'gene' la weyh... sapa tak nak... kah3... memang mata aku pandang dia je... gatal ko tha... sejak bila ni....:p


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...