Thursday, March 25, 2010

GET ::: "go green go together"


ulang balik.... GET... "go green go together"............ semangat sket rasa bila cakap kuat2 nama syarikat yang kitorang tubuhkan untuk membuat syampu kereta HIGET yang terbiodegradasi ni....

eceli petang tadi pukul 2 petang, semua budak2 oleo second year kena buat presention untuk PPO ni... kiranya untuk finalise kan semua usaha gigih dan keringat yang kami gunakan selama ini di depan pensyarah...



suasana rehearsal.... 1 hour before presentation tu... 



sebelom present muka masing2 macam cuak gilos sampai angin kus-kus semua nak keluar dari badan sebabnya bukan present depan sorang lecturer je... tapi ada 4 lecturer taw tak.... mana tak cuaknya... present plak kat dalam bilik mesyuarat FST (fakulti sains & teknologi) yang memang eksklusif.... rasa cam kena present depan orang yang sangat besar kuasanya..



ni la biliknya... first time aku tengok membe aku masok semua terbeliak bijik mata sampai nak tersembul keluar... ak cool lagi sebab da pernah masok...:p



juri yang datang... dari kanan... Prof Jumat, Dato' Wahid, Prof Emeritus Ikram... eceli sebelah prof ikram tu ada sorang lagi En. Firdaus tapi dia terselit kat tepi tiang sooo aku tak boley nak amik gamba dia sekali... sorry ye en. firdaus..:)


lama giler aku dengan ahli group tunggu giliran untuk present.... tak suka present last2 sebab rasa cuak tu makin menebal... untuk hilang rasa cuak tuu.... jom kita bergambar...



ni dengan melly merangkap bendahari syarikat



pei wen= setiausaha, ka chun= bahagian formulasi



cik nana kita penolong aku untuk bahagian R&D... kalo sape2 nak carik promoter, sila upah dia... memang terbaeeekkk punya.... ngeeeeeeeeeee~~~~~



benda ni sebenarnya aku nak tunjuk kat anda semua.... replika or model syarikat kami.... comel kan siap ada kereta kecik kat depan dengan kura2 comel kat belakang...



lagi satu aku nak tunjuk.... bijik buah jatropa yang digunakan sebagai bahan utama dalam produk syampu kereta ni.... buah ni tak boleh pegang dengan tangan... sensitif... bahaya kot... aku pown tak taw kenapa...kih3



ok... sekian... SENGAJA wat muka gewdiksss sebab da abis present....


overall lecturer cakap semua group present dengan bagus sekali... tapi kebanyakannya stereotype.... habutla... nak present syarikat semua sama je kot... ala2 formal gitu sampai aku rasa nak tertido terbaring dalam bilik tu.... naseb baik memang ada group yang selitkan lawak2 yang boley wat aku gelak  takdela sampai guling2....

berakhir sudah kemelut yang melanda jiwa dan perasaan bila kitorang semua da abis present untuk produk syarikat ni....jap2, blom abis lagi... aku nak cite lagi... kalo korang nak bentuk satu syarikat tu... bentukla dengan orang2 yang memang korang da kenal hati batu kawan2 korang... kalau macam kitorang ni... group ditentukan oleh lecturer sendiri sooo opkos ada yang tak sehala bila berjalan.... sebab tu la ada je masalah yang timbul...

tapi takpela bak kata prof jumat, rupa2nya budak2 oleo ni versatile rupanya.... persembahan MANTAP!!!!!!!!! terima kasih untuk kerjasama daripada ahli group semua sebab aku rasa aku pown ada wat onar jugak... kah3... jahat ko tha....:p

harap2 juri bagi markah banyak-banyak ribu-ribu lemonnnnnnn......................


*peringatan, misi untuk matlamat masa pendek.... visi untuk matlamat masa panjang.. slalo konfius benda alah dua nih!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...