Friday, January 14, 2011

My tumblr 9 - it's better being clueless




Aku ada teringat satu cerita ni tapi seyes aku lupa apa tajuk dia. Aku suka ayat dalam cite tu. Dia cakap, jangan sedih bila ada orang marah kita, sebab kita tahu dia tak sayang kita pun. Tak ada kena mengena pun dengan hidup kita. Don't get affected la, wat dun know je. Saje nak bagi kita sedih. Saje nak bagi kita down. Saje nak bikin kita hot je.heh. Tapi kadang kadang benda macam ni lah buat kita lagi semangat. kan?


Lepas ni, kalau ada orang marah ke, kutuk ke, mengumpat ke tak tentu pasal, buat je macam tak ada perasaan. Buat macam lost world of tambun je. Ada aku kesah. Kau sape? HAHA.


Tapi bila aku kena marah dengan mak aku, aku sedihla sebab aku tahu dia sayang aku. wuwuwuwu. sedih gwa camnih.







Kan kan? Betul tak? Sometimes better kita tak tahu daripada tahu. Makin banyak kita tahu, makin sakit hati. Seyes!


Aku nak letak tumblr ni banyak banyak sebab aku rasa lagu kat bawah ni bising. HAHA. Tiba tiba aku rasa macam menganggu. Aku pun gatal gi letak autoplay punya. heh. Nasib baik ni memang lagu feberet aku. Kalau tak awal awal lagi aku dah buang. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...