Wednesday, January 26, 2011

Update laju laju


Saje je nak bagitahu satu dunia, dengan bangga dan excitednya, aku baru je buat akaun gmail. (padahal orang lain dah berkurun kurun buat, aku baru nak buat). Bosanlah bukak akaun yahoo.  Kepam je rasa. huh! Takboleh tuka tuka background, paling koman, boleh tuka kaler je. Dahlah kaler dia buruk buruk. Salah satu sebab aku buat akaun gmail sebab dia ada background yang comel comel. Lepas ni, boleh main tuka tuka background. hehe







Kawan kawanku yang comel comel. Jomla kita ber g'talk pulak lepas ni. Asyik layan ym je. Bosan gak kadang kadang. Banyak je tempat nak chat chat ni. Aku ada akaun oovoo, skype dengan ym JE! Tambah lagi satu, gtalk. hehe. Gedik giler, padahal bukan terlayan pun semua. Setakat ni, aku suka tengok oovoo sebab dia ada style. Comel dow! tapi tu la semua membe dok layan ym je. Aku pasrah! HAHA.



Korang yang tak ada akaun gmail, pergi buat sekarang!!! Kang kempunan nak chat dengan aku kang. kahkahkah.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...