Saturday, January 1, 2011

Terima kasih Ya Allah kerana pinjamkan aku udara selama 22 tahun


Harini genap 22 tahun aku hidup di dunia. Banyak benda da aku buat dan banyak benda yang aku rasa aku nak buat. Dan aku harap Allah pinjamkan lagi udara untuk aku terus bernafas di muka bumi ini. Bila muhasabah diri, rasa macam banyak buat dosa, rasa macam dah leka dan kurang perhatian kepada Maha Pencipta. Moga hati dan iman tetap teguh serta berada pada jalanMu Ya Allah. i love Allah!







Korang mesti tak caya kan. Aku taw aku memang nampak muda remaja, macam belasan tahun. kan kan kan. Dan aku taknak menjadi dewasa rasa nak remaja selama lamanya. sebab orang cakap makin kita dewasa, makin banyak tanggungan dan makin banyak kena pikir. Dan bukan pikir pasal kita je tapi pikir pasal pasangan jugak. ceh! pasangan, skema giler ayat. heh



haaaaa... macam kanak kanak pun boleh la, sebab da gaduh terus kawan balik :)





 saya tak tua lagila. baru 22. ish!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...