Sunday, January 23, 2011

Seyes! aku tak saba giler nak balik rumah



Kalau nak ikutkan hati, minggu ni jugak aku nak balik. Lepas tu ponteng je kuliah 4 hari sebab lepas tu ada cuti seminggu. Seyes gwa tak sabar bai! Lu orang sabar la sebab dah selalu balik rumah. Aku jeles giler dengan rumet aku. Tiap kali weekend memang tak akan melekat la dekat bilik. Memang tinggal aku sorang sorang dalam bilik, jangan sampai aku jadi macam hantu mak limah dah la. Sedap ke weyh cerita ni, mana mana aku pergi, even dalam bas rapid pun nak cerita pasal mak limah ni. Bagus sangat ke sampai sana sini orang cerita. Tapaham aku.


Aku ni kalau cerita melayu memang outdated la. Cerita korea aku outdated ni kan cerita melayu. Lagi haram. Malas aku cerita panjang. Korang jangan bagi aku start menaip, kang kalau print taipan aku ni maw 10 pages dapat kang. Hantar dekat pertandingan menulis karangan mana tahu boleh menang. HAHA


Aku rindu family aku. Itu je. Orang lain aku tak rindu. Pergi main jauh jauh. 



antik tak gamba? saje je aku nak bagi nampak macam aku dah lama tak jumpa diorang.


Yang dekat sebelah tu akak aku. Jangan tanya kenapa muka aku dengan dia tak sama. Aku penat lah nak jawab. Korang tanya mak aku lah dia mengidam apa dulu sampai aku comel macam nih. hahahahahaaha. Yang muka taknampak mulut tu, adalah satu satunya adik perempuan aku dan tak ada yang lain selain dia sahaja. Bukan aku sengaja crop, dah gambar ni amik macam ni. Aku ni bukan photoG yang hebat amik gambar sendirik-bajet-sume-dapat-masuk-kan. Dia baru lepas habis SPM. Nak ngurat, pergi tanya dia sendirik dah berpunya ke belum. Yang lelaki sebelah aku tuuuuuuuuuuuu....



 ni kat bawah ni gambar dia



Mana mana tempat aku bergambar, mesti ada budak kecik ni, tapaham aku. Suka betol ngendeng dekat akak dia yang comel ni. Ko tu comel sebab amik gene akak. Ingat tu!




Hati wa dekat rumah, badan wa dekat sini




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...