Tuesday, January 26, 2010

apakan daya


entry aku arini cam sedey sket... sebabnye memang aku sedey la... banyak sangat kerja yang perlu disetelkan... bila tak de keje langsung memang giler goyang kaki... sambil menari canggung.... tapi bila keje da datang cam tsunami ni... rase cam geram je... ni blom tambah lab repot lagi... sok baru stat lab... kitorang stat lambat sebab lab assistant tak sehat... hope en. tarhim da sembuh la...

yang lagi aku sedey giler gaban.... aku nak balik umah ni... menangis sebaldi air sampai basah bantal2 pown aku tak ley balik kalo keje tak siap... banyak benda nak setel...  tibe2 rase cam useless... tapi ko men2 je tha kan... yeay!!! mara aku.... mara aku.... ahaks!!! :p... aku nak try setelkan keje aku ni minggu ni jugak... huhuhu... kalo boley la... kalo aku go home... memang takkan watla keje aku... terbengkalai camtu je...

tibe2 kan korang....


1 MESSAGE RECEIVED...

"Ya Allah, wanita yang membaca ini adalah wanita yang cantik, kuat, sabar dan saya menyayanginya... tolong dan tingkatkan kehidupannya. begitupun jika dia melangkah... selamatkan dia... AMIN...."


sweet kan mesej ni... ex-rumetku, mase kat matrik dulu bagi...ifa name die.. terharu sekejap... uwaaaaa.... lagi wat aku sedey... aku dedicate mesej ni untuk sahabat2ku sekalian... every human being will have to face many obstacles in their life... me too... BUT... many of the problem... we cannot settle by ourself... we need someone shoulder to cry on...... we need someone to went through the life...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...