Tuesday, January 19, 2010

kuiz mengejut vs kuiz tak mengejut

aku sangat geram arini... geram.... geram3.... gerammmm100


MyEm0.Com


aku kene bangun awal... pagi2 bute... pagi tadi sebab kelas start kul 8... hujan mula turun mencurah2... memang sodapla tido... rase cam nak sambung tido balik je... berselimutkan selimutku yang tebal itu... ditambah pula tilam 'sweet dream' yang empuk.... seperti memanggil2ku.. tidola.. tidola... jangan tido... jangan tido... yes!!! aku berjaya menahannya...hahahaha.. aku mandi cikai2 je sebab kesejukan seperti berada di antartika... kalo tak memang lame la aku bermastautin dalam bilik air tu...

kul 7 lebey wani da terpacak depan bilik aku...wow!!!!! kredit untuk ko wani sebab aku rase ko bangun awal... macam ni la wani...  pastu, tyme nak tunggu bas, giler due bas terlepas sebab student da penuh cam sardin... tak paham sekejap... tyme hujan2 ni ramai plak gi klas....kredit jugak aku bagi kat student ukm...

sampai klas penentuan struktur molekul memang lambatla...15 minit lambat.... haish... tak saba nak tuka kolej... masuk klas cam pelik je, sebab tengok sume orang tengah bz menulis...  sejak bila budak2 ni rajin menyalin...:p neurotransmitter aku cam cepat je bertindak balas dengan otak mengatakan bahawa ade kuiz... giler... giler... memang betol... ade kuiz siot!!!!!! oh tidak!!!!! aku da ketakutan tahap gaban sebab aku tak study ape lagi tajuk NMR ni... tengok buku pown memang tak paham... serupa tak yah tengokla tha oiii!!!!! same je...naseb bek la aku datang kelas walaupun keterujaan untuk tido lagi tinggi waktu tu...

tapi pas tu prof zuriati terus bincang jawapan... tuka2 paper dengan membe sebelah la sebab nak cek jawapan terus... aku yang duduk belakang sekali ni... memang nampakla sape je yang tuka paper... korang taw bape orang je???? sorang je yang aku nampak... owh... wey chern (betol ke eja name ko ni...habutla..) sorang je...DL student memangla... sapela orang yang bertuah tuka paper dengan ko wey chern... naseb2.... two thumbs up tuk ko wey chern..... budak2 len... tanduk da mula naik...da ade idea jahat, boley tuka jawapan.... hahhahahaaaaa.... masyuuuuukkkkk!!!! selamat aku satu kuiz...belom lega lagi... ade kuiz lagi pasni...

dalam kul 10... stat kuiz biosintesis minyak & lemak... kuiz ni sempoi2 je... aku tak kesahla... tapi yang aku kesah... ade orang meniru... perrrggghhhhh!!!!! giler berapi satu badan... rase nak menjerit kuat2 kat dato' wahid.... lagi wat aku hot....sebabnye... aku tak dapat jawab satu soklan... aku bace mechanism je... padan muke ko tha... banyak kot markah kat situ.... nana cakap "tak pe tha, harini ari mereka" yeah!!! dats right.... two thumbs up up la tuk ko nana!!!!!

moral of the story....rajin2 la g klas...untuk aku sendiri... tyme aku tak rajin tu la... konfem ade kuiz... da banyak kali kene da...(-_-")


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...