Sunday, January 3, 2010

seharian bersame beday girl


cane ek aku nak stat...firstly, aku tak rancang pown nak kuar di hari jadiku...cehhhh....lagi2 keinginan aku nak balik umah semakin membuak2 di kala itu...lagi dan lagi pulak tibe2 kolej za'ba yang kaye raye ni takde air...ade ke patot...aku terpakse la menggagahkan kakiku yang malas ni nak g blok yang ade air...siap pulak ade slot keseraman di situ bila blok E memang tak ramai penghuni....then, ade taklimat koK ari sabtu...sangat geram, lagila aku tak dapat nak balik...tapi selamat ade tin dengan wani...diorang nak teman aku jalan2...aku suke..aku suke...hik3...

walaupun kekurangan duet dan bajet di waktu itu, yang penting kitorang enjoy gilos2...memang beshla, walaupun mase awal2 nak g, boley plak tertinggal bas, bukan seketul tapi dua ketul...ni sume gare2 tin...da la tengah lapa tyme tu....naseb bek ade seketul lagi bas rapid yang datang...kalo tak memang ko jadi makanan aku dengan wani...hahahahahaahahaa....selalunye kalo kitorang kuar mesti tunggu bas RAPID or bas sewa UKM zon 6Z...ni la pengangkutan yang ade untuk bawak kitorang kulu kilir kalo nak kuar UKM ni...



ni la peneman beday girl.....fatin..die ni kalo makan memang licin...i like!!!
amaran....sape nak makan dengan aku mesti kene makan sampai licin!!!!


ni lagi sorang peneman beday girl...wani...keterujaan sangat terserlah bile dapat beli beg baru..



ni la begnye...cute giler...sapela yang pilih kan.........haahahaa



yeay!!!! beday girl da masok..hik3..yang memang tak tue dimakan usia...tq!



memang banyak giler sales tyme ni...



yang penting kitorang taw sket2 tarian Alvin & the chipmunks..comel sangat9..



mase tengah bz window shopping, kitorang jumpe satu wedges ni...cantik2...

 model kaki ni ialah si wani...untungla ko wani, kaki ko masuk blog aku...hahahahaaa...
cantik kan kasut ni..ade cam diamond2 melekat kat atas tu...nampak glam gitu, walaupun ko pakai sekejap je wani....memang cun



lagi satu yang tak dapat aku lupe.....aku jumpe membe matrik kat dalam ktm mase nak balik....satu praktikum dengan aku...nadz name die...aku sangattttttttttt teruja giler!!!! da 2 taon kot tak bersue muke, bertentang mate, bergosip2 sakan....hik3...banyak kitorang borak...rase cam tak cukup je waktu tu....bila la dapat jumpe ko lagi nadz!!!!



aku tak dapat nak amik gamba nadz secara jelas, gamba belakang pown jadi la...sebab die pown nak rushing...soooo...biarlah mukenye menjadi misteri...wahahaahahaahaaa..nak wat cane..



tengah sibuk berkhayal nak beli itu ini, boley plak kitorang tergerak ati nak wat kek batik....waaaaaaaaaa...i like kek batik..feberet...feberet...slalo aku wat tyme raye je...tak sangke korang nak gunekan kepakaran aku yang memang da sedia pakar untuk wat kek batik....jap lagi la aku sambung cane kitorang wat kek batik...aku nak menidurkan diriku ini selepas seharian bermaharaja lela di bilik tin....


2 comments:

Nurul Husna said...

gle best ak tgk pic korg. enjoy sakan!!haha
xtahan tgk pic wani. cam mak datin.haha
happy sweet 21 teha~
^_~

t-ha said...

hehe...tu la, sape suh xikut...
wani mmg belanja sakan...kih3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...