Tuesday, January 12, 2010

keterujaan wani, ee dan atip...pabila makan bersamaku!!


arini aku nak post....aku nak wat entry baru.... aku tak kire... aku nak wat gak... arini ee, atip dengan wani teman aku makan... sebenarnye, aku yang teman korang makan.... kene pakse!!!! :p


inilah mereka.......comey gamba korang nih!!!!
10 markah disitu, sebab aku yang amik gamba ni... 


lets go.........jom kite makan!!!!

ni makanan ak!!! nasi goreng kampung.....sodapnye

 

atip punye......nasi goreng paprik...delicious..



wani dengan ee, makan ni...nasi putih+telur dadar+tom yam..
korang ni sehati sejiwa eh...


wani.........pelan2 sket makan tu...


macam ee ni haaaaa....owh...ayunye.....


atip pandang kiri kanan lepas abis makan...
owh...muke kekenyangan!!!!


part paling aku suke!!!

LICIN.....korang makan!!!! 

 pinggan yang paling licin tu wani punye!!!!!!

korang da pas makan dengan aku....bagus2... aku gumbira!!! hik...hik...hik..

makanan yang aku pegang tu, bukan aku punye eh... rumetku punye... jangan salah sangke!!
sekian...terima kasih...jom balik!!!!!!

p/s...pasni kalo korang nak makan, ajak aku!!! :p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...