Thursday, January 21, 2010

ohhh.....no!!!!!

ohhh....no!!!! arini aku wake up early in d morning sebab memang nak g klas... sampai kat kelas... bukak pintu.... kosong...... tak de langsung 'homo sapien' dalam tu.... oh no!!!!! aku salah klas ke???? rase cam da betol je.... aku datang awal sangat ke??? tapi da pukul 8...takkan sume orang ngah kumpul air liur basi lagi...  jari-jemariku bergerak pantas, tros kol nana...

"nana, klas ade ke tak ni"

"klas cancel...prof jumat ade hal urgent kat airport...aku baru je dapat mesej ni.... da siap da nak tunggu bas"

memang naseb ko baekla nana... sebab tak gi klas lagi... aku ingatkan klas cancel sebab ade taklimat dekan kat fakulti... ramai staf2 ukm beratur sambil nyanyi lagu negaraku... teringat plak aku zaman sekolah dulu2... opkos sume orang kene berhenti kan tyme nyanyi tu.....except sorang je yang tak berhenti... MAHESH... nak taw nape... korang tengokla cite talentime...memang terbaekla cite ni...

then, aku balik kolej semula disebabkan d next klas lambat lagi....haish... naseb badan... memang naseb lagi sebab aku sorang jela naek bas tu... sampai pak cik bas tak perasan pown aku nak naek...lepas die turunkan bala tentera die... ohhh noooo!!!!! pak cik bas tros tutup pintu sebab tak perasan ade orang nak naek.... ohhh no!!!!!! pak cikkkkkk!!!!!! sekejap!!!!!!!!!!!!! aku tawla aku kecik...sampai pak cik tu tak perasan aku da bertugu kat situ.... pak cik tu sengih2 je tengok aku naek.... lagipown tyme pagi2 bute camni mane ade orang nak balik kolej... sume orang berkejar-kejaran ,  berpusu-pusuan nak gi klas... aku je relax nak balik za'ba... sempat lagi aku borak2 dengan pak cik bas ni... siap bagi nasihat yang berguna untuk aku... saye akan ingat pak cik!!!!!!!!!!!!! ^_^

then, pagi tu jugak... si wani ajak aku dengan nana g bank islam nak wat kad  sebab kad die hilang .. sian ko wani... orang sume tengah enjoy sakan...gi shopping bagai...ko???? jap lagi ari ko...berjimat cermat dahulu... then, baru boley ko siap sedia duet untuk membelanjakan sume duet ko untuk aku...:p

kat bank islam.... ohhh no!!!! lame giler tunggu... bape juta kali si wani ni amik turn... las2 ko tak dapat gak di'serve' oleh abang ensem... kempunan...... hahahahaa


wani dengan muke kebosanan....cam cacing berak kapur... lembu berak hijau...



nana plak sampai da tetido2.... memang cam tido kat umah sendiri.. da tak ingat ape da... orang angkut ko masok dalam guni pown ko rase cam mimpi agaknye.... hahaahahaa


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...