Thursday, January 14, 2010

penjual minyak wangi tak bertauliah..:)


bende ni happen mase aku dengan nana makan kat pusanika... memang aku da kebulur giler waktu tu... tak makan dari pagi lagi...  perutku pula da mula berkeroncong lagu untuk ana dalam kelas tu... giler besh bila dato' wahid dismiss klas awal sket... setengah jam awalla.. dalam kul 2.30 cam tu la..

abis klas je, tros cabut keluar... berjalan terkedek2 gi pusan... kat kafe pusan, kene tunggu plak sebabnye, ramai gak yang kebulur cam aku... tapi aku rase aku lagi kebulur kot... sampai minah arab tu tak puas ati lagi..siap tanye.."where's my food..i order early than her"..tak puas atila, die order dulu, orang len dapat dulu...haish..then, carik meja... tak taw la sudut bek ke tak... ade kipas tapi still kepanasan.. tibe2... tanpa disangka2... muncul..

tukang jual : dik, nak try tak minyak wangi ni... baula...

waktu tu aku tengok nana cam blur2 nak bau ke tak... yela tibe2 datang suh bau minyak wangi... kitorang da fikir len da... kang bau pengsan lak kang... pas tu cepat2 abang tu cakap.. "jangan takut... abang datang dengan akak dua orang ni" (sambil die tunggu kat meja sebelah) fuh... lega.. ade orang len rupenye.. ok... i see... nak jual barang rupenye... (dalam ati...owh2..adakah duetku akan melayang jugak mase ni)...tapi aku pelikla, setiap kali aku dengan nana makan kat pusan, ade je yang datang jual barang... tapi sebenarnye kali ni laen... bukan setakat nak jual barang, suh jadi dealer siot!!!!!!!

tukang jual: sebenarnye minyak wangi ni baru je release 2 bulan yang lepas..

kami: ooo...kire produk barula ni...teruja sekejap..

tukang jual: kalo adik nak taw, baru ade dua orang jadi dealer kat ukm ni...

kami: lagila teruja giler...sebabnye..kami ni antara orang yang terawal la...

pastu abang tu cite la pasal minyak wangi ni...name die d'qestina..besh name die..blablablabla.... banyak plak die cakap... aku da pening giler gaban sebab asyik bawu minyak wangi je... haish... memang wangi la bau die... kalah one drop perfume...:p setelah berjam2 dok dengar abang tu ngan akak tu cite...sampai aku tunggu makanan, boley orang tu salah bagi makanan plak.. haish... perutku pula suda memanggil2 untuk diisi... lapa... lapa... akhirnye.. bawula dapat makanan... ahhh...lega2...

tukang jual: sooo...cane??? da decide???

kami: ok la..set (puas gak fikir sebenarnye...sambil2 makan tu)

abang dengan akak tu.. kegembiraan sebab dapat dealer bawah die... lagi gembira sebab dapat duet... aku dengan nana..????????... tak taw nak cakap ape...

actually, awal2 takut gak...d reason why... tak pernah2 aku wat keje ni... tibe ade satu kemahuan dan suara dalam ati aku ni cam suh wat... lagipown, orang cakap.. belum cube blom taw... mase ni la nak cari duet lebih...

p/s...REALLY2 HOPE..AKU DENGAN NANA DAPAT JUAL MINYAK WANGI NI...KAWAN2...SUPPORT US K!!!

2 comments:

spOngebOb kUniNg said...

aq dah beli!! hee~

t-ha said...

6t bli lg yan... jgn lpe... utk H bkn nme sbnr...hahahhaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...