Monday, January 25, 2010

sucinye!!!!!


camnila budak2 ni gelarkan aku tadi... siot korang.... sebabnye.... anda2 sume taw tak... aku dikatekan giler baek, giler suci sebabnye tak meniru tyme kuiz... waaaaaaaaaaaaa.... hebat tak aku???? tepuk tangan.... tepuk tangan... rupe2nye... selame ni... budak2 ni... meniru mase answer kuiz.... dan lagi ..telah lame mereka melakukan operasi ini tanpaku sedari... rupenye ramai je yang meniru... patutla bile aku masuk kelas je.... mesti bahagian yang belakang penuh dulu... rupe2nye mereka sume ade muslihat.... haish.

aku bila dapat taw giler terkejut berukla... yela... ade guard lagi sorang kot mase jawab kuiz tu...en. firdaus name diberi... cane diorang boley curik2 tengok buku... pandai tol korang eh... nak meniru len kali ajak aku la.....wahaahahahaahaa... lagipown... dato' wahid pown sendiri cakap... "kamu sume ni tak pandaila...sebelom kuiz stat, kamu tulisla note kat atas meja tu..." cane plak aku boley tak terpikir idea yang sangat bernas itu...




setiap kali redah tangge ni... mesti ade kuiz... gud luck ye korang sume!!!!! nak turun tangge tu aku perlukan mase yang lame... ala2 mak nenek... ni sume gara2 kene pakse lari2 anak 1malaysia...


ingat ye korang2 sume... meniru tyme kuiz je... jangan tyme exam... kang tak pasal2 kene hambat, tendang kuar ukm kang...:p

2 comments:

Anonymous said...

tha, kuiz esk, kte same2 go go chayok ea!!!!!!!!!!

hahahahhahahaaaa

t-ha said...

orait....chayok2 jgk!!!!
we can do it!!! ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...