Tuesday, July 6, 2010

Aku nak jumpa kau tapi kenapa asyik tak jadi



Dekat matrik dulu, aku rapat giler dengan sorang minah ni. Ke mana-mana aku akan pergi bersama-sama dia, tapi bukan selalu ikut bontot dia sebab bontot ko tak besar pown even ko berusaha nak besarkan dengan jogging tiap2 petang.


Korang tahu tak budak ini ratu jogging. Aku giler jogging dulu pun disebabkan dia. Tiap2 petang lepas kelas, mesti dia singgah bilik aku ketuk pintu, kejut aku dari tidur lena sang puteri salju. Da la aku selalu tidur petang2, gara2 kepenatan lepas otak bekerja keras, tapi dia pulak nak otot aku bekerja keras. Adeh!! 


Bukan satu pusingan dia balun 7 or 8 pusingan, ke sepuloh ko balun, sampai merah2 muka rasa macam terbakar ko kerjakan aku suruh jogging sekali. Memang mantap la, aku tak jumpa lagi orang yang boleh joging macam dia kat sini. Aku dengar cerita kat maktab pun dia jogging jugak. Terbaekkk la ko!! Nanti masuklah lumba lari, lawan dengan negro, konfem ko menang..;p



Athiah


Aku cilok gamba atas ni kat fb dia. Aku rasa ini gamba dia yang terbaru kot. Akhirnya, dapat jugak ko lepas gian nak pergi i-city. Haritu dia ajak aku, tapi masalahnya, aku tak tahu di manakah lokasi tempat itu, yang aku tahu ia cuma terletak di shah alam. Memang tempurung lah aku ni. heh. 


Aku pown tak tahu bilala dapat jejakkan kaki kat sana. Siapa yang sudi bawak aku? Meh aku belanja ayam goreng KFC yang black pepper punya, spicy sudah bertukar kepada black pepper! aku tahu lantas haritu pergi KFC mintak spicy, malu sekejap sebab orang KFC cakap yang spicy sudah tak jual, nampak lagi aku tempurung di situ ye kawan2.


Memang dia selalu tanya bila aku free, so dia boleh jumpa aku yang comel lote ni. Aku tahu ko sudah rindu aku. kikikiki. Ngaku yola.



Hihi... sengaja aku nak letak gamba nih sebab dulu dekat matrik dia suka tengok mamat ni sebab dia buat burger sedap. Adeh!! Dia buat burger sedap pun ko sudah jatuh hati. Tengoklah macam merpati berjoli joli sampai baju pown sama, ekau songih pun sampai nak kuar taik telinga...;p



Sebenarnya, ada lagi sorang skandal dia kat kafe C. Habislah kau tiyah, semua aku bongkar... wakakakaka. Ada abang pakai cap tu, selalu nak usha dia sebab tengok mata dia yang kaler hazel tu. Memang cantik. Oklah, aku pun mengaku memang mata ko cantik.



Aku rindu kat ko siot!!! meh la jumpa.. meh meh...;p



Aku tak sabar nak tengok style rambut ko. Adakah macam dulu lagi, ataupun sudah berubah. wakakakaka. Aku takkan lupa peristiwa di kedai gunting rambut itu. Hanya kita berdua saja yang tahu..;p Papehal, rambut ko, aku hengat dulu!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...