Thursday, July 8, 2010

Best ke mencarut?



Bila aku rajin nak blogwalking. Aku jadi rajin nak jelajah blog orang, teroka satu2 entry dia. Kadang-kadang ada blog tu, aku klik older post sebab aku suka baca blog dia. 


Ada pulak, aku jumpa blog orang yang banyak giler mencarut. Asal kau orang suka mencarut haaaa??? Babi, syial, apa lagi haaaaaa?? Aku tak tahu laaa sebab memang aku tak mencarut. So, aku tak tahu!! Suci tak aku? Yeah!! Terima kasih.


Serius aku tak suka, lagi2 kalau girl yang tulis. Kalau kau orang tulis je tak hape bagi aku tapi bila bercakap tu, kalau aku jadi lelaki pun terus tolak tepi masuk gaung da. heh.

 Marah dia
 

Kalau aku, setakat bodoh bangang bodoh bangang je. Ok, siottt pown selalu aku sebut!! wth,wtf... tulis je.


WTHeck!! Amik kau aku mencarut sekali.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...