Thursday, July 29, 2010

Demam main main pun nak kecoh



Woi.. woi.. woi.. kau orang sehat? sehat? Tiba berhati mulia tanya kesihatan orang lain kan. Masalahnya, aku tak sehat ni. Saja mintak simpati. kah kah kah. Dah lama badan aku tak demam, so dia macam terkejut, nasib baik tak teruk macam dulu.


Aku ingat dulu, masa 2nd year, aku demam teruk giler macam aku rasa dah kena H1N1. Kan dulu orang sebuk cerita kiri kanan depan belakang pasal H1N1. Mana tahu aku pun disabitkan kesalahan sebagai pembawa penyakit berjangkit nih.


Malam tu memang aku gigil, sejuk, rasa macam nak rendam dalam air panas even bila rasa badan memang panaslah, bolehlah kalau nak goreng telor, dipersilakan, mana tahu boleh kurang sikit panas kan.


Terpaksa susahkan rumet aku masa tu, Leli, bawak aku pergi hospital yang berdekatan sebab takot tiba tiba dalam perjalanan dah dah dah... ok dah taknak cakap..;p


Dahlah aku pakai stokin macam orang lepas bersalin, memang semua orang pandang aku semacam bila tengok aku pakai stokin! cis! i muda lagi taw.


Best ke baca entry aku yang ni? Aku rasa takbest! cis! Memang kena carik ubat ni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...