Sunday, July 25, 2010

Happy birthday my dear adik




Harini hari kelahiran adik aku yang bongsu ke 12 tahun. Sudah besar rupanya ini budak. Setiap kali aku balik rumah, mesti dia ukur ketinggian dengan aku, tengok siapa lagi tinggi. Well, tinggi aku lagi lah kan. hihi. Rilek adikku, beberapa tahun lagi, kamo tinggi melangit lah, macam adik adik aku yang lain. Geram! Aku pendek. cis!



Muhammad Al-hafizi


Kalau aku dekat rumah, mesti dia duduk dekat dekat dengan aku tanya kerja sekolah. Kadang kadang, aku yang kena buatkan kerja sekolah dia. adeh! Aku suka bila dia dapat homework buat karangan, dia akan set masa, buat sepantas kilat supaya tak kalah dengan masa and he always done with it.


The fact is dia memang suka bergambar macam aku. Like akak like adik kan. Very very camwhore.







Ok lah adik sempena hari baik ni, i wish


Belajar rajin rajin, make your parent proud of you.
Good luck untuk UPSR, kak aty tahu adik boleh buat! Gambatte!!
May Allah always bless you
Kak aty sayang adik



Bila tengok gambar gambar dia, aku rasa dia dah makin besar, bukan macam dulu dulu aku selalu dukung, air milo aku kena buat, telur aku kena gorengkan. Pergi tandas aku temankan. Sekarang ni semua dia buat sendiri.



Rambut sekarang mana main sikat tepi, dah terjongket jongket dah.
Rambut memang always keras!



You're roxxxx!!!




i loike this pic.
Matang giler muka ko adik



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...