Monday, July 5, 2010

Dunia maya banyak yang menipu, kadang-kadang aku tak suka



Kau orang suka alam maya? Alam yang kita tak nampak hanya dunia di hujung jari. Hanya tulisan yang menggambarkan seseorang, hanya gambar tak bergerak sebagai tanda orang itu wujud. Serius, kadang-kadang aku tak suka sebab dunia alam maya lain, kat luar lain. Ada certain2 orang la. 


Kadang-kadang aku rasa dunia alam maya sucks!!! Useless!! No meaning. Sebab bagi aku, aku suka yang real life, kenal orang secara bersemuka, depan mata. Aku lagi suka real life. No hipokrita!


Dalam FB baik bukan main!!! Kat luar macam haraaaammmmmmmmmmmmmm... heh

2 comments:

ZACK ENTRY said...

berhati-hati semasa berkawan..=)

t-ha said...

ye.. thanks 4 the advice.. ^___^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...