Wednesday, December 29, 2010

Bangga aku dapat pergi kelas sabun harini


Pagi tadi seperti biasa kelas pukul 8. Dan dan korang nak tahu, aku dengan eksaitednya telah bangun awal, tak awal sangat la. Dengar alarm aku off jugak pastu tidur balik. Ntah cemana boleh terjaga balik. Time kasih korang korang sume yang telah doakan aku bangun pagi. mueheheheheehehe.. Lepas ni kena bangun pagi pagi. Aku rasa macam tak biasa la sebab dah lama cuti kan. Yeke lama? Layankan jela.



korang taw tak ada orang ngutuk aku pakai selendang tak comel, ini da sehabis comel da aku buat ni. ni yang buat aku malas nak pakai selendang ni. heh. Pastu membe aku cakap apa. "Ahhhhhhh... pedulikkan apa orang cakap, kita mana boleh nak puaskan hati sume orang." Ntah ntah die dengki dengan aku kan kan kan.



Korang pun sama pedulikkan apa orang cakap. Biaq pi la dia. Gwa tak kacau hidup lu, lu jangan kacau hidup gwa.huwahuahuahuahua


Bola sekarang ni weh! bola bola bola. Aku maw tengokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! Nak sangat!! Mana aku nak carik tivi nih. ish! Malas aku nak gerakkan lemak lemak aku ni gi kafe.


Takpela takpela.. aku sokong dari jauh jela. Tarak hal la. Oh Malaysia, tanah tumpah darahku. Peh, time time ni la plak nak patriotik. i patriotik cume tak tunjuk. Cane nak tunjuk. Haaaaa.. contoh yang paling mudah, masa kat sekolah dulu, kalo lagu Negaraku ke hape, MESTI aku berhenti sebab nak menghormati. Padahal berhenti sebab takot cikgu marah. Kalau tak, memang jalan terus je tak pandang kiri kanan. Gwa bizi ni bizi *tiba


Korang taw tak, ada membe aku sanggup gi indon semata mata nak tengok bola. Peh, kau ni lagi semangat nih. Lu jangan wat hal kat sana dah la. Lu support Malaysia banyak banyak.


Team Malaysia, i support u ollsss taw, do all your best. Lu orang kasi hentam sama itu indonesia. Biar diorang sume nangis sampai banjir. Belasah cukup cukup. Tinggi harapan aku nih. Kena all out malam ni even aku tak nonton pun. hihi.


Serius aku nak sangat merasa tengok bola kat stadium! One fine day, aku nak gi. Takdapat tengok kat Malaysia, kat obersea pun boleh.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...