Friday, December 24, 2010

Harini saya happy!

Orang cakap kalau kita hepi sangat tak boleh sebab nanti mesti sedih. Dan aku akuinya, memang tepat sekali. Sangat tepat!! Aku tak nafikan. Harini aku gembira sangat. Aku takot sat sat lagi mesti aku sedih. Tak nak lah. Aku nak gembira selalo.



masa ni pun tengah hepi




 masa ni pun, even dalam tandas! ^^




Dan dan yang paling hepi sekali, aku dapat beli something yang aku idam idamkan. seronok tidak terkata, rasa macam nak belanja korang pizza dan buat free photoshoot. kehkehkeh



time nih. fuhhh... fuhhh... lagilah sonok



sem ni kena berjimat. so aku makan megi je. tunggulah aku kawen dengan anak tan sri nanti, 10 kotak megi aku beli.. hakhakhak



hepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....


^______________^



tak taw nak buat apa weekend ni. ish!   





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...