Tuesday, December 14, 2010

Beli hot tiket dapat pizza sepapan. mabelles!



Tadi kan, tadi kan lepas habis lab je. Terus keluar pergi kajang, carik pizza hut semata mata. Las las bukan semata mata pergi pizza hut tapi pergi makan tempat lain jugak. Korang tahu tak kalau beli hot tiket rm15 yang maxis dok promo promo tu, korang akan dapat beli piza, hanya berbekalkan duet seringgit. peh.. pehhh.. blink.. blink aku. Cepat korang pergi beli hot tiket sekarang!! Kang melopong tak dapat.


Tiba tiba adib ajak makan piza kan. Nak kata dia tengah banyak duet tak jugak sebab tak pasal pasal nak belanja pizza. Masing masing semua duet kering kontang sekarang ni. Tak sangka maxis ni baik hati nak bagi pizza kan dengan duet seringgit ni. i lap u lah maxis. selalu mengutuk je sebab memang line selalo buat hal. ish!



eceli ni gambar masa gi makan pecal ayam semalam






atip dengan pokok krismas


Sebenarnya, pizza dia kecik je makan sorang pun tak kenyang kot. heh. Kalau aku la. Orang lain aku tak tawla sebab perut aku memang perut gajah. Ke perut aku lagi besar dari gajah. tapi berbaloila dengan duet seringgit tu.


atip



adib


Penat tunggu padahal tunggu pizza kecik je pun. Kitorang take away je sebab nak makan benda alah tu then gi carik kopitiam makan pizza dekat situ.



 ni la pizza tu. kecik kan? aku tak sempat nak hamik gambar, diorang dah bedal dulu. Nampak sangat kebulur. HAHA



rakus!



 ni makanan kat kopitiam tu. pun tak sempat nak hamik makanan die dah licin. kahkahkah



yang penting dapat minum cool blog. lama da tak minum benda alah ni.



saya gembira sebab dapat keluar jalan jalan walaupun duet tengah kering. hihi



Thanks korang teman aku, bawak aku, accompany aku keluar jalan jalan even gi makan pizza kecik je. Aku gembira sangat sebab dah lama tak keluar habiskan duet. Bila la ada banyak duet dalam dompet nih. ish! Kawen dengan bill gates la camnih..;p


*Minyak aku dah nak jadi. excited!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...