Saturday, December 11, 2010

Jeles gilerla tengok orang keluar jalan jalan



Peh... peh... peh... aku bukak blog orang lain sume nak gebang cerita pergi jalan jalan sana sini. Aku jeles ni weyh. Jeles! Hari sabtu macam nih memang seronok pergi jalan jalan. Aku pulak duduk dalam bilik layan muvie, maen game, online, makan, tidur. Gemokla aku camnih weyh tak gerak gi mana mana. Kesian tak aku, kesian tak. waaaaaaaaaaaa... sedih la camnih. Rasa cam duduk dalam penjara pun ada gak nih! ish!


Serius sem ni aku memang tak banyak keluar jalan jalan. Memang  tak ada masa wa cakap sama luuuu, kalau ada masa pulak time time macam nih, duet sume dah kering. Nasib! nasib! Kalaulah ada sugar daddy ni seronok ni. wakakakakakaakaka. Aku songlap duet dia, joli!!! hakhakhak.


Duet aku memang kering kontanglah sekarang nih. Rasa macam pengemis pun ada jugak. hahahahahahaha. Nak bayar makanan pun kadang kadang pakai  duet sen sen je. Mak cik kedai pun suka aku bagi duet sen sen. Sengih je pandang bila tengok aku sebok kira duet. Memang lama la aku kat tempat cashier tu.Yang penting terisik gak perut aku. kehkehkeh. Perut penting taw. Jagalah perut anda. Jangan biarkan ia kelaparan. hihi.



Ok lah.. chow!!! aku merajuk dengan korang sume (motip sangat aku nak merajuk kan.. euwwww ;p )




4 comments:

azuaNi kasiraN said...

hahaha..kire ok la 2..ak neh..sadis2..
meh dtg melaka..kalo ko ada duit ti, ajak yan..kte merayau kat sini! jom! =P

t-ha said...

ko da stat intern eh?
slamat bekerja weyh..hihi
kalo ak dtg sne dgn yan.. ko kne blanje laaa..keh3

azuaNi kasiraN said...

korg neh asyik nk paw ak je..mati ar ak mcm neh..hahaha~
kalo tensen2..meh ar dtg cni..heheh~

t-ha said...

hahaa.. mmg ak tgh tension. nk kuar duet tgh kering..
ko tggu ak kaya bru aku dtg sne.. keh3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...