Monday, December 27, 2010

Tak suka hari isnin! taksuka taksuka taksuka




Kalau hari isnin je mesti mood bertukar. Aku ni memang mudah betullah tuka tuka mood ni. Amik baka sapa ntah. Mak aku ke ayah aku ni. ish! Tak memasal aku salahkan diorang kan. heh


Hari isnin kelas aku pack gila. Bayangkan dari pukul 8pagi sampai pukul 1 takada rehat langsung. peh peh peh... pengsan wa cani beb! Da lepas pukul 1 tu ada pulak kelas pukul 2. Kalau nak diikutkan hati batu aku ni, memang aku tak gi da kelas petang tu. Sorry to say, goodbye my pren laaa. hakhakhak.


Tapi disebabkan aku ni lagi kuat dari setan, dia tak berjaya hasut aku. Padan muka ko setan. Aku berjaya! Setan memang musuh utama la skang ni. Kalau kelas pagi je, mesti aku tewas, ni sume gara gara setan. Ni sume salah setan. Kuang ajaq la setan nih! Gi jauh jauh la tak yah kacau hidup aku boleh tak.


Memang betollah setan ni musuh utama manusia. Aku hangin betul! Kan best kalau setiap bulan, bulan Ramadhan, setan tak ada. Best sikit. Tapi aku rasa, time bulan puasa pun malas nak gi kelas. wakakaakakakakakakakaa.. cane tuh. heh


Peh, sok pun kelas pukul 8 jugak. Adoi! Adoi! Masalahnya kan kan. aku tidur awal pun terlajak jugak. cane tuh? Lepas ni, memang kena tidur lambat lagi lah. Dalam kelas memang tingtong la wa cakap sama lu. ish!


Korang doa banyak banyak aku gi kelas pagi esok! Jangan lupa taw!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...