Thursday, December 30, 2010

Nak celebrate new year dekat rumah



Aku dekat rumah dah ni. Korang tahu tak, aku balik tadi takdapat duduk langsung. Naik rapid, naik ktm, naik bas memang tak duduk. Lepas tu, dapatla duduk sekejap je masa dekat dekat nak sampai bahau tu. heh. Letih mak nokkkss. Aduh! Memang sakit kaki wa cakap sama lu. Da la kaki aku tengah gatal gatal ni. heh. Tiba tiba je ada ruam ruam merah. Gatal woooo, kalau aku garu dengan kadaran yang terus tanpa songsang songsang memang boleh melecet ahhhh. ishhh!!!



korang tahu tak aku tertinggal menatang ni dalam keta nana. cis!! cis!!



Korang tahu tak menatang apa tu. Budu tu wei, buduuuuu. Giler feberet aku tu. Dah lama dah lidah aku tak rasa benda alah ni. ish! Tapi sesampainya aku kat umah, aku tengok ada botol budu atas meja. Halamak, rasa macam nak meloncat macam beruk je. Aku pun apa lagi, basuh tangan, amik pinggan, cedok nasi penuh sepinggan, bubuh lauk, amik budu sket. fulamakkkkkkk, rasa nak nangis dapat makan budu. HAHA. kempunan punya pasal. Lepas tu, aku tambah lagi sepinggan nasik penuh.


Perghhh, memang aku dah tak pikir dah bape banyak lemak aku nak ternak nih. dah la haritu baru timbang, terkejut aku dalam guardian tu bila tengok berat. cis!! Orang sekeliling gelak je. cis! Lek lu der.. lek luuuu... macam tak bese berat 51kg. lek ahhhh.. takde hal lah. Bukan susah pun nak turun balik. Berlagak giler! heh. 



 before balik rumah tadi, makan laksa lagi. yeay!!




 cendol jugak



sedap weyhhhhhh!!



Korang kalau datang bangi, singgah la makan laksa kat sini. Kalu budak ukm tak tahu pasal laksa ni, takyah mengaku la ko student ukm. Popular kot benda alah ni. Gerai dia biasa biasa je. Dekat dengan hutan ukm. Kalau korang tengah dok menjelajah hutan tu, tiba tiba tak jumpa jalan keluar, try la carik bau laksa, kejap lagi jumpa exit tu. kehkehkeh. Best makan kat sini sebab surrounded dengan hutan kat sebelah dia. kalau panas tu rasa sejuk je.



Dah bape juta kali dah aku makan kat sini. Tak muak pun. Seyes! Bila lagi la dapat makan. Aku ada sem ni je. Bape bulan je lagi. Mana lagi aku nak carik laksa sebaik dekat sini. heh



 tengokla sampai atip pun teruja.. bila la dapat makan sama sama lagi





olololo, comelnya.. mana datang hangin ntah budak ni tiba tiba ajak makan laksa. heh




aku taw la najib bagi cuti. soooo, korang yang balik kampung nak sambut new year tu bawak slo slow ye. berhati hati di jalan raya.
 comel signboard ni taw tak! kabur la yang slow la tu.



Dah lah dalam bas nak balik rumah tadi berdiri, pehhh pak cik tu bawak macam roller coaster. cis! Nak terkeluar sume barang barang dalam beg aku nih. Nasib tak eksiden je. Aku dah mengucap banyak kali dah dalam bas tu.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...