Monday, December 6, 2010

Selamat tahun baru hijrah 1432

Assalamualaikum


hai.. hai korang.. bajet sekarang tahun baru hijrah baru kau nak bagi salam kan cik tha. Semoga anda anda sekalian sihat sejahteralah hendaknya.


Eceli,aku baru sampai ukm. Penat lah jugak walaupun duduk je kan. Korang tak penat ke duduk lama lama? penat kan? Berdiri penat, duduk penat, makan pun penat, nak berak lagilah penat nak meneran bagai tu, lagi lagi kalau sembelit, perggghhhh, rasa macam nak terberanak pun ada. HAHAHAAHA.


Aku balik rumah haritu, aku carik rambutan lagi. Nasib baiklah jumpa. Ada lagi sisa sisa dekat pokok. Korang tahu tak dah berkurun aku tak panjat pokok, tiba tiba haritu aku bajet macam ala ala tarzan yang berpengalaman, cuma tak ada bunyi je... oooo hooooo ooooooo hoooooooo...


Mula mula nak panjat memang cuak. Dah lah kaki aku ni dah lama tak maen panjat panjat ni. even katil double decker dekat rumah tu pun dah lama aku tak panjat, ni kan pokok rambutan. fuhhh, rasa macam kembali ke zaman kanak kanak. hai awak awak semua, jomla join saya panjat pokok. Umur kite baru 10 tahun. kehkehkeh


Banyaklah jugak rambutan aku dapat, tapi tak tahulah dapat minyak banyak mana. Korang doakan lah aku banyak banyak supaya minyak yang aku dapat pun banyak banyak ye. Aku cuak ni. Lagi cuak dari test driving korang tahu tak!!


Sempena tahun baru ni, jom kita buka buku baru. Yang dah lepas tu, biar je lepas. lets bygone be bygone.  Kita buat azam baru. Aku pun tak tahu apa azam aku sebenarnya..;p yang penting, aku nak orang disekeliling aku bahagia. Jom kita buat pahala banyak banyak. Nanti Allah suka. Mesti DIA sayang kita banyak banyak nanti.


Nak tidur, jangan lupe gosok gigi ye. =)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...