Wednesday, December 8, 2010

Rasa macam dapat lappy baru



Tadi aku pergi servis laptop. Kena rm40. Mahal ke murah ni weyh? Sekali format, back up dengan repartition. Apa benda entah repartition nih. Tuan servis laptop ni tanya la, nak wat repartition ke tak? Aku ye kan jelah. wakakakakakaa. Nampak sangat aku tak tahu apa apa. huh!


Repartition tu apa?


Kalaulah aku reti format sendiri kan bagus. Jimat duet weyh. Sebab tu orang cakap sape sape yang amik IT ni untung, ada problem pasal laptop, semua bagi kat dia, padahal prob tu kita boleh selesaikan sendiri. Mesti dalam hati diorang cakap, "perggghhhh, benda mudah senang simple mimple macam sebelah mata boleh buat. Kalau macam ni selalu kaya aku". Tu lah untungnya diorang ni. Laptop rosak je anta kat diorang, laptop slow pon anta kat diorang.



ini desktop aku. seyes comel. Rasa macam nak tengok lama lama


Kalau nak diikutkan hati, memang aku taknak servis laptop aku ni. Dahlah tengah sengkek, lepas servis laptop, aku kol mak bagitahu laptop dah ok. Mak aku kemain marah lagi. Dia cakap, takpayahlah servis dulu kalau tahu tak ada duet. Sedih! T_____T


Aku servis laptop pun sebab dia slow giler babunlah. Aku sempat berak makan minum solat tu pun kena tunggu lagi baru boleh nak online. Tak pun tengah tengah online, dia hang. Perghhh, sape tak hangin, tengah tengah sibuk buat kerja, tiba tiba slow macam kura kura. Anak panah bertukar jagi gegelung biru yang berputar. Memang sejak dari dulu aku anti dengan gegelung biru tu. Saja nak buat aku hot. Lagipun before ni, aku pakai vista. Memang lembaplah. Siott punya vista, i dah setia dengan u beberapa tahun, u buat i macam ni kan tskkk.. tskkk.. tskkkkkk...


Tapi sekarang... lajuuuuuuuuuuuuuu... i lap u lah window 7!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...