Sunday, December 26, 2010

Crying out for oreo cheese cake

Korang tahu tak aku bosan bila ditinggalkan keseorangan macam nih. Memang mati kutu la wa cakap sama lu der! Kutu pun mati tengok aku bosan camnih. ish!


Da la dengan perut kelaparan ni. Tiba aku terpikir nak makan kek. Sedap wooo kalau dapat oreo cheese cake depan mata. Memang aku tak gerak mana mana dah.



sedapnyaaaaaaaaa... nampak macam aiskrim pun ada gak nih



nak!!! nak!!! nak!!!! 



Sebenarnya, aku ada resepi nak buat kek ni tapi ntah bila ntah nak buat. ish! Benda alah ni senang nak buat sebab tak payah nak bakar dalam oven. Just letak dalam peti ais je bagi sejuk. Kalau nak buat kat kolej pun boleh.


lapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...