Sunday, December 26, 2010

Nomo nomo nomoooo bogoshippeosseo




Giler ahhh.. memang aku dah addicted giler dengan citer gumiho ni. Dahla aku tak pernah wat review drama korea ni. Harini mana datang hanginnya ntah. Aku pun tak taw. Korang layankan ajelah ye. Memang aku takkan bagitahu la cane sinopsis cite ni. Korang pi tengok sendiri la. Baru ada feel sket. Aku pun tengah layan feel sorang sorang nih. kehkehkeh.



My girlfriend is nine-tailed fox




 



 waaaaaaaaaaa... comel!



Aku nak tunjuk kat korang benda alah ni sebenarnya. Dalam banyak banyak part dalam drama ni, aku paling suka part ni. Siap aku rakam video lagi ni. Korang tengok eh. Tengok taw. Kalau berukband korang wat hal ke hape, tunggu jugak sampai habis loading. Tak kirala kalau kena tunggu sampai esok ke. huahuahuahua.  Rugi tak tengok weyh. Rugi!! Kalo nak gi berak tu, takpayah la tahan dulu, sementara dia loading,  gi je berak dulu. Da habis berak, konfem boleh tengok. Ni part yang best weyh. Kawaiiii...







Nak upload video bapak lama. ish!


Aku nak sambung tengok. Aku tak habis lagi 2 episod. Sempat lagi aku hapdate blog. hihi




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...