Sunday, April 4, 2010

Dinner kolej yang glamour bertukar jadi arabic


Arabic tu glamour apa. Minah arab semua cun2 termasuk aku. lalalalalaa~. Dinner da lama da  (24 Mac) aku baru nak post arini. Glamourous, Glorious, Gorgeous. Inila tema untuk dinner kolej aku kali ni. yang bertempat di Dewan Canselor Tun Abdul Razak (DECTAR). Mula2 pikir nak pergi ke tak  dinner ni  sebab aku tak ada baju cantik2 lip lap lip lap bagai cam ala2 sindarela tapi memandangkan aku suda bayar untuk dinner ni, kenala mengagahkan diri untuk pergi. Rugi woooo kalau tak pergi, makanan sedap kot malam tu.



 Ahli2 meja 89 yang tak bertuah sangat sebab tak menang cabutan bertuah! xpueh ati den. Sepatutnya 10 orang tapi sorang blah gi meja lain. Ok, bertuah disitu sebab dapat makan part dia. ngeeee~~



Camnila suasana kat dalam DECTAR malam tu. Kitorang tak amik port persembahan kat depan tu sebab semua kawan2 aku selera besar macam gajah sampai tak pedulik orang sekeliling.



Yang aku lagi tak puas ati sebab tak memasal kitorang semua dapat meja paling ceruk skalik. Kat belakang taw tak. Masuk2 dewan tercari2 mana meja. Yela, dalam pelan tu letak meja kitorang kat sebelah tepi red carpet taw yang tak adala belakang sangat. Siapa yang susun nih! grrrrr!!!! Tapi tak apa, kitorang kat belakang tu apa lagi, wat keje sendiri amik gamba bagai nak giler sebab orang bukan tengok belakang kan.




Bermanja2 pulak korang eh




Dengan atipop



atipop dengan yan



atipop dengan adib



Asal banyak den upload gamba ko ni atip! Sengaja aku nak bagi ko femes kat blog aku ni, belanja eh pasni atip...:p




Gambar yang kabur tapi semua pembajet gilos. Aku je ayu sopan2 gitu...lalalalalaa




Waaaaa.... betol kan. ayu ni... Sila mengaku semua..:p Semua orang pakai baju glamer2 tapi aku pakai jubah ala2 minah arab. Bedal je asalkan ada baju. Thanks to my rumet bagi pinjam baju ni. Jadi minah arab sekejap. I LOIKE!




Cik wani.. Aku suka pose ko camni



Aku terpegun sekejap tengok ada sorang mamat cina main harmonika. Korang fokus depan! Mamat ini sangat bagus. Asalla ko cina, kalau tak lama da aku stalker ko.




Suda tu... kita pose kat luar jom!




Sungguh bergaya disitu cuma kena tukar kamera dslr. Bila boley dapat ni?? Putih mata yola aku ni...



Pose apa korang nih!



 Comel patung belakang tu bukan korang eh..:p



Da jadi tak betol da




Model muslimah. Wani je out!



Aku suda penat amik gamba sampai habis bateri kamera yan. Lepas tu, tak memasal jadi giler kamera semua interprem kat kamera raja  dengan bam.




Ultraman super saiya. Dalam bas pown boleyla korang.



Ececeh....arabic la kunun kununnya



Tha like this!!!!



Kasut kami




Last but not least, ni la souvenir yang kitorang dapat malam tu. Keychain dengan cawan 'cute'. Berbaloi ke?? :p


* Kredit to kak nurul sebab tolong make up aku dengan wani malam tu. TQ!!

3 comments:

Anonymous said...

tahniah....

nice banner =)

nuRuL atiFah moKhtaR said...

cantek blog skg ^^ ~~ nway tengss..wee :)

t-ha said...

tq cik nana!!! ^_^

hehe,...maseh atip..nk bodek sbnrnye..blnje pasni...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...