Saturday, April 3, 2010

Gara-gara kelaparan


Tadi rumetku, kak ira bawak gi pasar malam dengan wani and kak nad eh...eh... tuka2 aku nak panggil kak nad, kak naim pulak lepas ni sebab baru tadi aku tahu yang naim tu bukan nama ayah dia, nama dia rupa2nya. Ok, kak naim, baru stylo.

Pasar malam ni sebelah je dengan sekolah SMAP Kajang. Da alang2 kak ira nak jumpa adik dia kat sekolah tu nak bagi ubat ulser. Senang je pasar dekat sebelah sekolah, tiap2 ari sabtu, boleyla budak2 sekolah nak keluar pergi beli tapi bukan senang2 macam tu je nak keluar. Sekolah kan semua benda kena lapor diri. 

Disebabkan aku dengan rumet aku kebulur tak makan lagi dari pagi. Nampak je makanan kat pasar sampai rasa nak beli semua. Rambang mata wooooo tengok makanan sambil bau makanan yang menusuk ke kalbu sambil telan air liur rasa nak makan sekarang jugak.


Tengok ni apa kitorang beli. Mula2 ni pown rasa macam tak cukup. Macam2 ada. Pilih je mana berkenan di hati.



Malangnya, beria beli semua2 ni lepas makan nasi je terus da tak larat nak makan. Semua da tersadai sambil lunjur-lunjur kaki. Ni la jadinya kalau da rakus sangat nak makan. So, korang2 semua kalau perut tu da lapar tahap cipan janganla rasa macam korang ada 4 perut macam lembu tu. Beli mana korang rasa mampu nak makan je. Aku takpe kot sebab rasa cam ada seploh perut kot. ahaks!~ Selagi boley isi, aku isi. Time kita muda ni la nak rasa semua benda, da tua kang takde selera da. Deria rasa pown da kureng..ngeee~~

Tengah2 malam buta ni aku sempat abiskan apam balik dengan keropok lekor.


* Aku tak sabar nak rasa sandwich yang kak ira nak buat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...