Friday, April 9, 2010

Exam ni buat aku cuak!

Beberapa hari je lagi nak start exam final untuk this semester. Memang banyak lagi tak cover tapi buat2 cover... heh.



Comel tak? Aku wat sendiri jadual ni! hihi. Ngada2 disitu sebab setakat tulis kaler2 camnih semua orang reti. Semangat sket untuk aku tengok tiap2 hari.



Aku agak suka jadual exam ni sebab banyak gap lama2 so, aku boley main2.... hahahahahaaa... Yela, kalau gap setakat sehari susahla kan, masa makan minum, kacau2, sakat2, HUHA..HUHA... berblog... blog... opsss.. tu MESTI ADA tapi cam kena kurang sket. Boley ke?? =.="

Owh, sangat takut sampai rasa urat lutut nak tercabut plak. Seriau je rasa nih!!!! uwaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Korang2 semua, doakan aku eh. 


*Ya Allah, permudahkan bagiku dan rakan2ku yang lain untuk menjawab soalan peperiksaan kali ini. AMIN.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...