Tuesday, June 22, 2010

After 2 years, aku jumpa....


Aku eksaited sebenarnya sekarang ini. Masa nak balik ukm tadi, aku terserempak dengan seorang membe satu praktikum dengan aku, masa dekat matrik n9 dulu. Giler tak sangka kau!! 


Siapa dia??????? 


siapakah............




jeng........... jeng.......... jeng............




ini dia.... mizan



Sekarang dia study dekat utm amik pendidikan math. Nasib ko la mizan dapat math. Terima jela ye walaupun tak suka...:)


Tak dapat borak lama2, sebab dia berhenti dekat Nilai. Nak stay dekat usim tengok debat. Ok, dia memang budak debat. Salute sket ye. Mizan, lepas ni belajar rajin2, ada rezeki, kita jumpa lagi... weeeeeeeee~


                                                                                                            



Nak tahu satu cerita... meh sini.. yang penting tak ada kaitan pun dengan entry aku yang kat atas ni. Saja aku nak selit.


Ada seorang pak cik, dia memang handal main boling. Satu hari dia main boling, sangat bergaya sampai dapat jatuhkan pin sampai 200 lebih. Aku pun tak pernah dapat camtu...T_T. Tapi, pak cik ni pelik sebab orang sekeliling gelakkan dia,wth.. sepatutnya diorang tepuk2 tangan goyang2 kaki la kan. Lepas tu, baru dia perasan rupa2nya seluar dia terkoyak dekat bahagian belakang. Kat bontot la senang cerita, besar pulak tu, sampai pak cik tu cover dengan baju dia pun still nampak lagi koyak tu. Ok, pak cik memang lawakkkkk, sakit perut aku gelak weyh...


MyEm0.Com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...