Sunday, June 13, 2010

Kenapa aku rasa macam sudah lama tak balik rumah.


Yeay!! Aku kat rumah. Home. House. Tempat tinggal. Tanah tumpah darah. Tempat aku main guli, tempat  aku main getah, tempat aku main kejar2, kau jadi polis aku jadi perompak, kau kejar, aku lari, kau lari...., larilaaa, aku malas kejar. heh. Tempat aku membesar dari pendek kepada panjang. Daripada gemok kepada kurus. hiihi . Apa lagi.. apa lagi.


Kau orang tahu!! Sampai rumah je, ada sepinggan karipap mak aku buat. Giler mabelles. Sebab bagi aku rumah ni heaven makanan, walaupun rasa macam tak ada makanan, aku akan geledah jugak, paling koman pown aku dapat sisa2 biskut, kenyang makan dengan teh o panas time hujan2 ni... weeeee~~ Ok, atip, aku sudah terpengaruh dengan gelak kau. heh


Mak!! Lepas ni nak nasik lauk sardin. Nak ikan bilis goreng. Yang penting nak nasik lemak!! Sangat mengidam nasik lomak sekarang ni. Mak punya nasik lomak yang paling terbaikkkk pernah aku rasa.


Mesti adik aku gembira sebab aku bawak balik lappy dia. Aku pinjam lappy dia sekarang ni sebab laptop aku masuk ICU. Ada ke patut orang yang repair laptop aku tu cakap skrin rosak sebab aku letak little2 froggie kat laptop banyak2, jadi dia tak boleh nak tutup rapat. heh


Tidak!!! Mahal dow aku beli little froggie tu... Terpaksa buang macam tu je... T_______T. Eceli, masalah kecik je kot, takkan sampai wayar putus. Aku rindu laptop aku, tak sabar rasa nak godam laptop aku. Habis laptop adik aku ni aku kerjakan. Mampus aku kalau ada cacat cela. Sudah la adik aku ni alert giler pasal laptop dia. Harap2 dia tak perasan apa2. Boleh aku pinjam laptop dia lagi...;p


Oklahhh... gwa mau tido dengan bantal busuk. Mesti sekarang dia wangi, esok pagi mesti busuk balik. HAHA


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...