Wednesday, June 30, 2010

i wish that i can have undo button

Nak butang masa boleh tak? Nak berada dekat zaman matrik, nak belajar betul2. Walaupun aku rasa macam sudah belajar betul2, tapi rasa macam tak cukup lagi. Nak buat yang terbaik lagi. Nak!! Nak!!




 Ish, tangan berbulu...;p



Banyak benda yang aku nak betulkan. Sangat banyak!! Sebab aku rasa macam banyak main daripada belajar, pengaruh syaitan semata-mata. Aku benci kau setan!!


Da laaaa, nak cari makanan makan banyak2... HAHA

3 comments:

wunny said...

aku pon hrp mcm tu gak...
i hope that i can turn back the clock...
i wish that i have a time machine..
i could go to my past n even my future..
tp besela teha..
hidup ni xsemudah mcm tu...
Allah dh tulis dah cerita hidup kte..
mmg kte prnh menyesal..
tp itula sbnrnye proses utk kte lebey maju..
kalau kte xrase mnyesal,xrase kecewa,xrase benci pd diri ini..
kte xkn prnh akan ade rase nk majukan diri ini dan btolkan kesilapan kte..

ShaHiRah HayAti said...

teha... nk tekan2 butang mmg xleh ler....hahaha...yang penting wat yg t'baik utk skang demi masa depan...so teha baiki ape yg ada skang ok...

˙·٠•●♥ t-ha ♥●•٠·˙ said...

wani: btol tu, hdup xmudah spt yg disangka.. hrp dpt b'thn...:)

kak ira: ok kak ira.. tha cuba..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...