Friday, June 25, 2010

Memori alam 2nd year akan tersemat di hati



Hari ini baru betul-betul rasa habis belajar sebagai seorang second year student. Aku tinggal lagi dua sem untuk tamatkan sesi belajar. HAHA. After 2 weeks, aku akan menjadi senior pulak. Waaaaaa, suda final year. Sungguh tidakku sangka, masa berlalu sangat2 cepat. Sekejap je sudah boleh jadi taiko. Ahaks!~


Banyak benda  yang aku belajar, yang aku dapat. Memang betul hidup tak selalunya indah kan, ada pasang surut.Benda2 ni semua banyak mematangkan aku. Chewaaaahhhh



Kau orang tengok muko den, matang kan? Aku rasa gamba ni nampak cam matang. HAHA



Tak saba nak jumpa kawan2 kesayangan



Tak saba jugak nak jumpa budak2 oleo



Thanks untuk semua kawan2 yang banyak support aku. Second year banyak mengganggu emosi aku sebenarnya. Emosi tak stabil gitu. I wish, untuk  final year nanti, miracle wish happen. I will and seek for the happiness, no turning back.


Sayonara UKM. See your after 2 weeks, alahhhh, sekejap je kot. Adeh! cerita emosi giler, macam nak cuti lama2, nak habis belajar tak datang ukm dah. HAHA


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...