Friday, June 11, 2010

Disebabkan esaimen ni, aku asyik terbantut bantut nak balik rumah. heh



Kau orang semua tahu tak, aku tengah menghitung hari hari tua nak balik rumah. Tapi tapi, esaimen u3 ni buat aku jadi muntah darah berkilo kilo sebab aku tak ada idea langsung nak buat pasal apa. No idea! Oh idea please come to me bebeh. Come please!!!


Kalau nak ikutkan hati dan hempedu, boleh je aku terus packing barang balik rumah sekarang jugak. Tapi aku akan mengalami satu gangguan jiwa pulak dekat rumah sebab line internet macam siput babi. Aku rasa siput babi jalan, eh bukan mengengsot lagi laju kot. heh


Dekat rumah, kalau paling laju pown boleh bukak facebook, ish3.. memang sengaja nak bagi aku melagha 24jam online kat rumah sampai mak marah, baru aku tutup, tu pown kalau mak cakap dengan pitching rendah, still aku tak tutup jugak sebenarnya. Terpaksa ayah aku bayar bil internet yang melambung lambung.


Dulu kan aku ada cerita dekat ENTRI NI yang group aku buat tajuk yang menarik perhatian aku. Tajuk pasal illuminati. Korang pernah dengar tak. Korang nak tahu tak aku baru tahu pasal gerakan ini, masa aku buat short sem. Giler tak berkembang otak aku ni padahal illuminati sudah wujud sebelum aku diciptakan di atas muka bumi ini lagi. heh


Kawan aku ada bagi pasal video THE ARRIVALS. Tapi, aku tak habis tengok lagi sedangkan cerita korea, sudah banyak aku khatam. ish3. Jangan meniru aksi ini.


Aku nak sambung balik buat esaimen ni. Harap-harap otak aku boleh berfungsi dengan laju sekali tanpa menggunakan minyak pelincir. Aku nak balik rumah ni!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...