Thursday, June 3, 2010

First time aku bawak motor ada clutch



Aku teruja giler petang tadi sebab for the first time ever, aku belajar bawak motor ada clutch. Dan.. dan.. dan.. aku berjaya bawak, pusing2 satu ukm. HAHA. 


Korang jangan ingat aku tak reti bawak motor. Aku reti taw tapi selama ini aku bawak motor biasa je takde clutch2 ni. Susah giler kau bawak motor ni. Asyik mati tengah jalan je. Berpeluh satu badan nak bawak. heh


Jumpa pak cik polis, buat senyum paling menawan sebab takut kena tahan sebab tak pakai helmet. Selamat.. selamat!!!



Aku pakai seluar kat patung beruang sebab aku teruja sangat sampai tercabut...;p



Yang aku tak sangka, boley atip bonceng motor yang aku bawak ni. Berani ko atip naik motor dengan aku. wakakakakaka. Sayang ko lebih la atip sebab percaya aku.. hihi


Lepas jalan2 pusing2, kitorang pergi tengok sunset kat tasik kejut.


Lawa siot!!



Masa ni, kitorang terpaksa set masa nak hamik gamba sebab kitorang datang berdua je...;p
Gambar aku spoil, macam nak berlari je.. heh



Aku suka gamba yang ini sebab lampu tu comel, lampu je bukan atip. HAHA



Nampak macam pasangan kekasih tak?? Wakakakakakaa...;p



Ini pown cantik!!


Ingat nak hamik banyak2 lagi, tapi langit sudah semakin menggelap, menandakan semua setan setan akan keluar, so kami terpaksa laju2 start motor balik. Lagi pula kena beli ais untuk kawan2 kesayangan yang lain sebab mereka puasa.


Nanti nak bawak lagila motor tu atip. Boleh bawak lumba. Laju beb!! ;p



2 comments:

ZACK ENTRY said...

berhati-hati di jalan raya..
igt keluarga tersayang, bukan pakwe trsyg..=)

t-ha said...

HAHA... setakat ni, bwk moto xpenah xcident lg.. bangga2.. hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...