Monday, June 21, 2010

Picnic dekat jeram toi sangat seronok!



Okeh, aku sambung balik lepas entri sebelum ni. Keesokan paginya kitorang dijemput oleh aimi pagi2 buta. Pagi2 lagi sudah hon depan rumah. Nasib baik aku memang eksaited, sudah siap awal2 taw, siap tolong goreng kentang dengan siapkan perasa untuk bbq tapi yang ni mak aku buat lah. Terima kasih mak, tolong anakmu ini supaya dapat makan ayam bbq dengan lebih sedap bila mak buat perasa ayam tu. hihi




Jeram toi... here we come
Aku tak ada dalam gambar ni...T_T



Ini muka eksaited bila kau orang sampai. Well, aku sudah pernah datang sini malas je nak kecoh2...;p



Mula2, aku ditugaskan untuk carik port sebab aku tahu kan. Hoi, budak lelaki semua kau orang pown tahu tempat ini memang sengaja mahu aku panjat dulu. Last2 aku hamik port paling atas sekali. Rasakan korang semua kena panjat sampai atas. Sape suruh datang lambat.


Eceli, kitorang sudah boleh sampai awal tapi disebabkan semua guys ni bangun lambat gara2 main futsal sampai 2 3 pagi. Apa jadahnya korang main futsal sampai tak tido then tengok world cup kalau tahu esoknya nak berjimba. Adeh! Ni nak marah ni!!


Sampai2 je, port dekat air terjun sudah ada orang reserved. Ni yang haku tak suka ni. Naseb baik aku carik port cantik punya..hihi


Then. terus bentang tikar. Keluarkan semua lauk pauk dan makaaaaaaannnnnnnnnnn.. Aku melantak dulu la, penat tahu!! Nanti makan lagi. kah3




Semantara aku makan, diorang yang lain siapkan tempat bbq. Cian korang ye, sampai hitam tangan kena arang, aku tolong tengok je...;p

Tak hape aku tolong korang cocok hot dog ye.. weeeee... Pandai aku cocok, ada macam jambatan tak. Boleh la tolong semut-semut lalu nak rentas sungai...*tiba



Sudah penat, muka panas tolong diorang masak,  aku sudah tak tahan dah tengok air terjun tu macam memanggil manggil aku pergi dekat dia. Aku pun apa lagi. Terjun!!!



Pssssstttt...psssssssttt, korang korang meh sini aku nak cerita, aku main2 air tak tolong diorang tu masak ayam ada  sebab sebenarnya, aku dengan budak2 kecik semua ada niat suci murni nak kacau pasangan2 couple yang sengaja nak free2 bikin dosa, saje2 buat free show dekat situ tak payah susah kitorang susah nak pergi tengok dolphin buat aksi. motif dolphin? hihi


Kau orang ni tak tahu malu ke haaa?? Budak2 kecik pun geli tengok kau orang ni kan aku yang besar gedabak ni. Kitorang apa lagi pergi tempat diorang mandi, kacau diorang... wakakaakakaka. Pasangan pertama tewas sampai naik ke darat kau. HAHA. Padan muka!


Pasangan kedua sipi2 hampir nak berjaya sebab diorang buat maksiat dekat bawah jambatan. Sooo, kitorang decide just tengok diorang secara beramai2 je supaya diorang rasa malu sikit. Ish3, malu la sikit, budak kecik tengok ni.



Aku tak pahammmm... tak pahammmm.. kau orang ni memang tak tahu malu ke hape? Aku mengucap banyak2 kali tengok manusia zaman sekarang. Mintak jauhlah ye kawan2. Seronok agaknya buat maksiat dalam air. ish3.. Setan je semua tuuuuu!!!


Bila misi sudah berjaya kitorang tukar port mandi dekat bahagian bawah. Kat sini ada air terjun. Besh sikit. Seronok tak tahu nak cakap apa la. Tiba2 tengah mandi nampak katak gemok gedempol!! Perghhhh, orang cina yang mandi banyak tattoo tu mesti rasa nak tangkap, panggang, buat makan. heh. Nasib baik aku sudah blahhh awal2 time tu.


Orang mandi dengan katak, kitorang snap gamba la... yeay!!














Sudah penat, makan lagi, bergamba lagi











Then sampai manusia2 ini bawak tempat bbq. wth, kitorang sudah siap masak baru korang sampai.ish2. Siap bawak tempat masak ayam bbq lagi.


Aku bedal semua ayam korang, sape suruh datang lambat. heh. Nasib kau oranglah dapat kawan kuat makan macam aku ni. Rasalah kau orang kaki ayam.. wakakakkaaa.








Lepas mandi jeram, korang makan kat kedai. Adeh!! memang kebulur mereka ini, lepas aku bedal ayam diorang. HAHA


Yang penting, aku sangat seronok hari tu, lupa semua masalah yang terbeban di dada. Rasa dunia ini luas dan banyak lagi aku belum teroka. Aku wish nak pergi pulau la lepas ni.


Thanks u ollllz for the great weekend!! ^_________^



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...