Thursday, June 10, 2010

Aku teringat rumet dekat matrik dulu. Rindulaaaa... sama mereka..:(



Tiba -tiba aku teringat dekat rumet2 kesayangan masa kat matrik n9 dulu. Seyes aku rindu giler babun dengan mereka. Ke manakah kamo-kamo semuaa menghilang. Saya rindu sama kamooooo... chewahhh..  Kat matrik aku dapek 3 sekaligus rumet. Yehaaaaa!! Tiba suka tak memasal. Yela, ramai2 besh sikit. Boleh talking, talk.. talk.. cheer.. cheer.. banyak banyak sket.



Inilah aku masa kat matrik dulu. hihi. Asal gamba ni nampak cam den ni pendek. ish3.. Muka serabai giler, memang den tak reti nak dress up dress up bagai ni. wakakaka..




Hamik kau! Besa gedabak muka masing2 aku tauk kat sini. HAHA. Eceli ada sorang lagi, tapi tak cukup space. hihi..




Ini dia lagi sorang. Ayu gitu. bersimpuh-simpuh. hihi. Ifa nama dia. Sekarang dia belajar kat UNIMAS amik zoologi kalau tak silap. Lepas ni, kalau kucing den tak sehat, ko tolongla operate eh. *TIBA.. Da la jauh yang amat ekau tercampak. Camnola den nak jumpa ekau nih..



Fairuz
Pergghhh.. tinggi giler budak ini. Memang boleh jadi model tahu tak!! Dia sekarang dekat UMT amik Biodiversity kot, kalau tak silap aku lahh. Kau orang tahu tak biodiversity ni pasal kena ingat nama2 kelas tumbuhan bagai tu. Masa kat matrik dulu, bila nak study bab tu, belum bukak notes lagi aku sudah rasa nak tido. Adeh!! Macam mana la ko boleh survive dengan ini kos.



Izzah
Ini lagi sorang rumet den. Dia dekat UMS amik biologi pemuliharaan. . Dia pown merantau jauh2 jugak. Asal korang ni suka bebenor nak jauh2, tengok cam den ni haaaaa.. dekat je...;p Kalau tak silap kos dia ni selalu masuk hutan kot. Syokkk wooo, feberet den ni kalau jungle trekking sambil melihat flora fauna




Korang semua tahu tak, rumet2 den ni semua amik biologi, aku je sesat amik kimia. ish3. Aku suka taw bab2 biologi ni, lagi2 part reproductive tu. wakakakaakaka. Segar bugar mata den masa kuliah kalau lecturer bincang bab ni.


Aku tak sabar nak jumpa korang ni. Agaknya time korang kawen je kot dapat jumpa. Jangan lupa eh hantar  kad undangan masing2. Aku macam dapat hidu je sape yang kawen dulu.



Oklahhh, nak bermanja2 dengan rumet kejap... beboiiiiii!!!! ^_~



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...