Thursday, June 24, 2010

Walaupun masanya pendek tapi cukup bermakna




Akhirnyaaaa, habis jugak short sem. Rasa macam kejap je. Da short memangla kejap, adeh! Lepas habis exam tadi, kitorang decide nak makan KFC dekat kajang. Yeay! Tiba rasa seronok walaupun just keluar makan KFC je. Kalau kita buat apa pun, walaupun benda tu simple atau kadang2 bodoh, if kita buat dengan orang2 yang kita sayang, still rasa bermakna kan.



Suka gamba ni, snap gamba masa dalam giant tadi




Bergambar lagi



Masing2, bawak beg besar2 macam nak mencurik je dalam tu.



Yang penting, aku suka short sem ni. Aku banyak habiskan masa dengan kawan2 kesayangan. Walaupun kadang2 bosan.


Bajet letak iklan besar2, ingat aku nak tengok! Cerita melayu bagi aku memang kurang mantop! Giler kejam kau statement tapi adnan sempit rempit semprit tu aku layan jugak. HAHA




Aku suka gambar candid



Macam cover album nasyid



Teringat  bawak motor semput-semput  masa ni




Tiba sedih. Nak peluk tiang lama-lama



Sudah la, jom makan maggi, tadi pergi giant pun beli maggi je pun. heh. Masuk macam rasa nak beli semua benda, last2 beli maggi je. Itu je yang mampu. T___T



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...