Sunday, June 20, 2010

Kami buat ayam bbq resepi daripada sang lelaki. Sodap ke tak ni?



 POST SEBELUM NI,  aku ada mention yang aku nak pergi mandi jeram. kan?. Sangat eksited sebab pergi dengan membe sekolah merangkap geng2 aku masa sekolah dulu. Sonok2!! Sehari sebelum pergi tu, kitorang ramai2 pergi beli barang2 keperluan, nak makan apa kat sana kan.


Petang tu, kitorang pergi beli barang especially ayam. Rupa2nya susah nak carik ayam waktu2 petang nak magrib macam ni. Adeh! Semua ayam sudah masuk kandang beb. ish3


Lepas round punya round, last2 terpaksa terjah rumah sorang pak cik jual ayam ni. Dah lah masa tu, suda magrib, sorryla pak cik terpaksa mengacau ayam2 pak cik nak bersemadi dengan aman...;p


Then, malam tu pulak kitorang ramai2 kumpul rumah mak cik aimi, prepare untuk ayam bbq.



Rakus!




tips: ayam tak nak bagi hanyir, basuh dengan tepung gandum. Owh, tidakku sangka kau orang memang pro bab2 camnih





Style kan, diorang keluar rumah pergi hamik serai..;p



Mesti ot malu-malu ada orang pandang. HAHA




Kami tengok je



Tak cukup, kami bergambar pulak



Wah!! Tak sangka kau pandai blender ameng! Tak payah salute! Setakat blender budak 3 tahun pun reti...;p




Nah! Rasa kau ayam mentah.




Setelah selesai semua, aku baik pergi sedia air teh untuk mereka. Aku buat kerja lahhh... Aku tahu air teh aku sedap. HAHA



Tengok sampai taknak bangun gara2 air aku sedap...;p




Tiba aku suka gamba ni.
ala cam mak2 dulu2, suruh anak dia pergi sekolah belajar jangan mengurat..;p




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...