Monday, June 14, 2010

Comel kan bila tengok ada budak kecik mengurat

Korang mesti selalu tengok orang dewasa, giler2 remaja mengurat kan? kan?. Mulala keluar bunyi cencorot yang ntah mana korang belajar buat agaknya. heh. Aku pernah try nak buat. Sampai tersembur2 air liur kau. ish3, tak sopan sungguh.


Tadi balik aku naik bas, kau orang bayangkan selama 2 jam lebih aku jadi tugu negara dalam bas tu. Lenguh kaki den ni haaaaaa, berdiri macam sardin dalam tin. heh


Tengah2 kekejangan otot, aku nampak ada budak perempuan comel tengah usha budak lelaki ni. Girls yang mengurat kau. Adeh!! Mana la kau belajar ni budak kecik oi.. Sebenar2nya, aku tengah hangin dengan budak kecik ni, sudala ramai dalam bas tu, boleh dia conquer satu kerusi tu sorang2. Nak je aku suruh dia pergi duduk dekat mak dia, bagi den yang tua bangka, sakit2 urat nak duduk.


Nasib baik ko asyik senyum2 kat den yo. Tak hape, kakak tahu, kakak ni memang comel. kakakaaka. Sebab tu ko tengok kakak comel ni banyak2 kali kan....;p Jadi, dengan rasa comelnya, aku tak jadi nak marah budak ni. hihi


Mood tengah gatal nak mengurat la ni.



Yang penting little gegurlz, you memang comellahhhhh, sebab pandai mengurat. Nak sign!! Sampai merah padam muko budak lelaki kiut miut tu ko ngurat. HAHA.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...