Saturday, May 22, 2010

Aku pergi UK!


Lepas abis test tadi, terus keluar dengan kawan2 kesayangan aku. Korang taw aku pergi mana?? UK... beb.. Korang pernah ke sampai sana... Haaaaaa... pernah tak? pernah tak? Jeles tak dengan aku sebab sudah sampai sana. On the spot je pergi tak payah rancang2..


Before pergi UK, aku hamik test yang buat aku sangat cuak semalam. Alhamdullilah. Semuanya berjalan lancar. 49/50 tuuuu... wakakakaakkaa. Aku sangat hangin dengan orang yang serve kitorang tadi. Kau tu status adik kot bagi kitorang ni. Gaya kau ni macam bapak2 orang yang nak marah anak dia sebab tak pakai kasut pergi test. Woi, pergi test je kot, takkanlah sampai kena pakai kasut. heh! Hangin satu badan tadi. Ko mintak den RM2 pown aku nak taknak pown bagi, tapi disebabkan aku rasa ko macam kebulur tak makan pagi, sooo aku bagi jugakla ko duit aku tu. Sedekahlah. Beramal jariah.


Lagi satu buat aku hangin satu badan, tunggu punya tunggu nak balik, last2 tertinggal van. Terpaksa balik naik ktm. heh. Rugi duit den. Siot betul. Seyes aku tengah pokai giler babun sekarang nih!! Tapi keterujaan kenafsuan untuk bersukaria tu tinggi. Jadi, aku keluar jela kan walaupun berbelanja sedikit pown tidak hape.



Ini makanan waktu tengah hari bersama kawan2 kesayangan




Campur cendol... syiokkkk!!



Teruja dapat makan cendol




Then, solat kat masjid ukm. First time dapat naik tangga ni...;p



Lepas tu, barula kitorang semua bersiap sedia untuk bertolak ke UK. Kena tunggu malam sebab tiket flight dapat malam. heh. Penat tunggu! Sangat excited masa ni...hihi..


Disebabkan tiket flight lambat lagi, kitorang hamik kesempatan menikmati keindahan dekat ukm ni. Takut rindu kan. Lama ni nak pergi UK.



Ukm pown ada tempat cam ala2 i-city taw.




Tengok ni... tengok ni.. ada cahaya lip lap lip lap




Owh.. tiang. i sayang u lebih la. *tiba




Sampai sakit urat aku. Adeh!




Then, baru bertolak ke UK. Banyak betul makanan kat UK nih.. Sampai rambang mata nak makan yang mana satu.




Mereka berdua pikir menu apa nak makan arini.




Menu dekat UK





Kredit to tin sebab amik pic ni..^_^




Nanti korang datangla UK ek. UK = Urat Keting. Restoran urat keting kat bangi je pown. Semua orang boleh pergi. Nak naik flight pown boley. Wakakakkaakaka...;p




*Kekenyangan... thanks to tin sebab belanja kitorang satay.. Sangat sedap. Kalah satay Kajang.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...