Sunday, May 23, 2010

Motorsikal berkuasa tinggi -----> saya minat




Masa dengar ceramah tadi, aku nampak ada sorang budak ke akak ke mak cik ke aku tak tahu la., dia bawak  motorsikal berkuasa tinggi. Motor berkuasa tinggi ni kiranya lebih dari 500cc la. Tak pown, kalau nak amik  lesen, kena amik lesen Bfull. Mana boleh guna lesen motor yang biasa2 nih... heh.


Aku berhenti sekejap tengok dia bawak motor tu. Tiba rasa macam kagum kat budak tu. Mana datang minat ko bawak motor camnih. Aku pikir, mesti dia sudah ada motor sejibik macam tu kat rumah sebab nampak macam sudah expert je.








Idaman hati....;p




Korang tahu tak dulu, aku selalu kutuk orang  yang bawak motor ni. Harap je besar gedabak tapi boley naik sorang je. Kan ada motor macam ni yang naik sorang je. Tak syiokkk la kan. Mana nak campak bini atau suami.. hik3. Lagi satu, aku tengok kebanyakan yang bawak motor ni adalah orang tua2 bangka. Mana la pak cik ni dapat tenaga sekuat harimau nak tolak motor berat macam tu. heh.



So, sekarang ni aku berangan2 nak bawak motor ni. Tunggulah satu hari nanti. Pasti akan tiba. Walaupun tak dapat beli, dapat sewa round satu Malaysia pown tak hape. Motor macam ni kan selalu orang buat konvoi. Boley aku join sekali. Owh tha! Harapan tinggi menggunung. Tak salah kan...hihi



*Sangat banyak angan2 rupanya....^_^


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...