Thursday, May 20, 2010

Susah nak gambarkan perasaan bila dapat jumpa kawan lama



Korang... korang... aku sangat gembira!!!. Sebabnya dapat jumpa kawan2 lama aka kawan sekolah aku yang sudah lama aku kenal cara makan diorang, cara pakai diorang, cara berjalan diorang. Aku sudah tahu da semua tu. Kalau korang nak menyamar pown, aku rasa baik korang lupakan sebab aku sudah kenal korang luar dan dalam. HAHA.


Semalam, masa tengah guling2 atas katil, tiba2 fira kol, dia ajak makan dekat Marrybrown. Giler excited sampai nak lompat2 atas katil sampai runtuh. Yang lagi buat aku terasa nak melompat sebabnya aimi nak belanja. Owh! heaven giler bila ada orang nak belanja. Siapa tak suka beb!!





Banyak kot makanan sampai bungkus bawak balik rumah. Tapi ayam KFC is still the best....;p




Aku suka bubur dia sangat sedap! Marvellous!!




Jemput makan.. Memang tak pandang kiri kanan da. Gempa bumi ke hape, tolak tepi dulu... wakakaka




Lepas kenyang perut suka hati, kitorang berjalan2 satu mall. HAHA. Tak beli tapi berjalan2 pown aku sudah suka. Asalkan dapat buang masa dengan teman2 tercinta...;p








Nak karok sebenarnya tapi masa tak mengizinkan...heh




Gaya macam "sudah tengok Shrek"... wakakakaka




Disebabkan lama tak jumpa, abis semua tempat nak amik gamba. HAHA. Tak ingat da orang sekeliling..




Kami memang giler cermin...;p



lagi...




lagi......




dan lagi....




"love" it




we in the other phone







*Seyes aku nak jumpa korang lagi.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...