Thursday, May 6, 2010

Duduk rumah memang tak tahu nak buat apa


Yeay!!! Akhirnya.. Aku sampai jugak di rumahku yang terchenta.. hehe.. gumbira sekejap tapi busaaaaannnnn... wawawawawawa... seyes tak tahu nak buat apa. adeh!!



Tak senang duduk aku kat rumah ni gara2 tak dapat nak online. Wayar telefon rumah aku putus. Sekarang ni sudah ok. Aku suka. Bila orang telekom sambung je wayar tu balik, laju2 aku hapdate blog ni.. wakakaka..



Oleo.....*tiba




Tiba rasa macam adik2 aku suda tinggi gedabak.. waaaaaaaaaaaa.. macam mana adik boleh lagi tinggi dari akak dia.. owhhh tidakkk..  Korang makan apa nih adik2ku!!!



 Ko muda lagi tapi nampak cam sudah meced



Tak boleh nak upload gamba banyak2 la. Tenet slow.. T_T  Then, dapat jumpa kucing kesayangan. Lama da tak jumpa.



Ini kucing. Nama dia Mikayau. Nape mikayau? Tanya adik aku lah, mana dia dapat. heh



Sampai je dekat rumah, terus aku isi perut banyak2 sampai dua pinggan penuh aku melantak. HAHA. Heaven!! Memang berat badan aku naik macam dipam2. Haritu jumpa membe sekolah, dia cakap aku sudah gemuk.. Waaaaaaaaaaaa.. Tak boleh dietlah dekat rumah. T__T Godaan.. godaan..




*Aku tak boleh nak jelajah blog orang, sebab internet slow giler. Aku makan lagi laju tahu! Adeh!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...