Tuesday, May 11, 2010

Korang tahu tak bentuk salji macam mana?




Kalau korang sudah tahu... senyap je.. sebab aku memang kuno baru tahu macam mana bentuk snow sebenarnya...heh



Ni laaa antara bentuk salji.



Banyak lagi aku rasa bentuk dia. Seyes memang cantik. Selama ini, aku ingatkan salji bentuk dia macam ais kepal tu. Macam ABC lah. Tapi kalau korang gumpal2 memang nampak nampak ABC kan sampai boleh buat orang salji. Ini salji yang turun satu2 dari langit tu. Sangat hebat ciptaan Allah. Subhanallah.








*Tak sabar rasanya nak tengok depan mata




Boleh buat snowman... hihi


2 comments:

˙·٠•●♥ nana ♥●•٠·˙ said...

snowman pon bolehhh, hehehee

˙·٠•●♥ t-ha ♥●•٠·˙ said...

hihi.. i loike snowman...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...